برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

یک میلیون و ۵۲ هزار نفر در کنکور ۹۹ به رقابت می‌پردازند

حسین توکلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: فرایند ثبت نام برای شرکت در کنکور سراسری سال ۹۹ به منظور پذیرش دانشجو در رشته‌ های با آزمون دوره‌ های روزانه، نوبت دوم(شبانه)، نیمه حضوری، مجازی و پردیس‌ های خودگردان دانشگاه‌ ها، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزشی غیرانتفاعی و غیردولتی همچنین رشته‌ های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی شب گذشته به پایان رسید.

وی با اشاره به تعداد داوطلبانی که برای این آزمون ثبت نام کردند، افزود: ثبت نام برای کنکور سراسری ۱۳۹۹ از ۱۶ بهمن آغاز شد که با توجه به مهلت تمدید شده، این فرصت ساعت ۲۴ روز ۲۷ بهمن ماه ۹۸ پایان یافت و در نهایت یک میلیون و ۵۱ هزار و ۹۲۸ نفر ثبت نام کردند.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، کنکور سراسری ۹۹ در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه سال ۱۳۹۹ در حوزه‌ های امتحانی برگزار می شود و کارت ورود به جلسه، از ۹ تیرماه توسط پایگاه اطلاع رسانی این سازمان در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

در آزمون سراسری سال ۹۸، یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۱۵ داوطلب ثبت نام کردند.

به گزارش ایرنا، طبق مصوبه جلسه هجدهم شورای سنجش و پذیرش دانشجو، داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ این امکان را داشتند در زمان ثبت‌نام بدون توجه به نوع نظام آموزشی که در آن تحصیل کرده اند، نوع مجموعه سوالات خود را از نظام آموزشی دیگر (نظام آموزشی ۳-۳-۶  یا نظام آموزشی سالی واحدی- ترمی واحدی) انتخاب کنند و در جلسه آزمون به آن پاسخ دهند.

  صادرات کاشی و سرامیک نانویی به کشورهای حاشیه خلیج فارس

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)