برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

هم‌افزایی خوش‌نویسی، تذهیب و شعر

نمایشگاه آثار خوشنویسی کاوه تیموری هنرمند و پژوهشگر عرصه خوشنویسی با عنوان آموزگار مهر دوشنبه ۲۸ مهرماه ۱۳۹۹ در گالری هنری برج میلاد آغاز به کار می کند.

این هنرمند پیشکسوت در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: تکریم از کادر بزرگوار درمان و سلامت را با زبان هنر انجام دادیم که در ادامه مجموعه آثاری را با مضمون پاسداشت مقام و منزلت شامخ استادان، معلمان و آموزگاران طی ۹ ماهه گذشته به نگارش درآوردم.

وی افزود: معمولا در تکریم معلمان و استادان که تلاش وافری را در عرصه آموزش انجام دادند تلاش های زیادی صورت نگرفته است که به همین دلیل  تصمیم گرفتم با انتخاب ابیات مرتبط با منزلت معلمان و استادان و آموزگاران تابلوهایی را بنویسم. 

۳۰ اثر آراسته به تذهیب  رفعت موسوی مدرس انجمن خوشنویسان ایران در نمایشگاه حضور دارد که نتیجه هم‌افزایی خوش‌نویسی، تذهیب و شعر فارسی آثار چشم‌نوازی را به وجود آورده است.این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز با رعایت پروتکل های بهداشتی در برج میلاد برگزار خواهد شد. 

در این مراسم از «آلبوم نفیس آموزگار مهر» نیز رونمایی خواهد شد.

نمایشگاه آثار خوشنویسی آموزگار مهر دوشنبه ۲۸ مهرماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۰ صبح در گالری هنری برج میلاد به نشانی تهران، بزرگراه شیخ فضل الله نوری، خروجی همت شرق، ورودی برج میلاد آغاز به کار می کند و تا ۸ آبان ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  ۴۰۰ نیاز فناورانه به شرکت‌های دانش بنیان معرفی شد