برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

منابع آزمون دستیاری ۹۹ تغییر قابل توجه ندارد

به گزارش روز چهارشنبه معاونت فرهنگی و آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت آموزشی وزارت بهداشت با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به درخواست های متعدد داوطلبان شرکت در چهل و هشتمین دوره آزمون های پذیرش دستیار تخصصی در اسفند ماه ۹۹  مبنی بر تعویق این امتحان به دلیل تغییر منابع، اعلام می شود که هیچ تغییر قابل توجه و بدون اطلاع قبلی در منابع آزمون ها انجام نگرفته است.

همچنین تغییر منابع درس های جراحی عمومی، زنان و زایمان و ارتوپدی از سال قبل اعلام شده و رعایت نشدن آن منجر به مشکل حقوقی می شد. لذا با عنایت به وضعیت تاخیر در اعلام منابع به دلیل شرایط پاندمی کووید-۱۹، حجم بعضی از منابع حتی المقدور کاهش یافت.

تغییر در منبع بیماری های قلب و عروق نیز با وجود نظر کارگروه های بورد تخصصی قلب و عروق و بورد پزشکی عمومی و تغییر در منابع پنج درس مینور (پاتولوژی، فارماکولوژی، رادیولوژی، گوش-گلو و بینی و بیماریهای پوست) نیز به دلیل شرایط پاندمی کووید-۱۹ برای اجرا از سال بعد موکول شد.

همچنین، معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: از زمان اعلام رسمی اپیدمی کووید-۱۹ در کشور، سعی شده است با هدف کمترین آسیب به آموزش، آموزش دهندگان و فراگیران علوم پزشکی و حداقل عقب افتادگی در دوره های آموزشی با صدور بیش از ۲۵ بخشنامه با همکاری دانشگاهها، فرآیند آموزش در سطح کشور را هدایت کند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  دانش‌بنیان‌ها 20 میلیون و شتاب‌دهنده‌ها 40 میلیون کمک بلاعوض می‌گیرند