برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

حرف آخر از امکانات جدید آموزش کنکور رونمایی کرد

حرف آخر یک موسسه آموزشی برای داوطلبان کنکور و دانش آموزان است که با ارائه تکنولوژی نوین آموزشی موجب پدید آمدن انقلابی در روشهای آموزش و یادگیری دروس شده است. موسسه نشر کتاب و دیجیتال حرف آخر با نشر انواع کتب و دی وی دی های آموزشی به ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان می پردازد. تکنولوژی بکار رفته در حرف آخر، با تکیه بر یادگیری بلند مدت و آموزش تصویری دروس به ارتقا سطح علمی دانش آموزان کمک شایانی نموده است. با توجه به رقابت سخت میان داوطلبان کنکور برای رشته های پرطرفدار و وجود انواع امکانات و وسایل کمک آموزشی، آندسته از دانش آموزانی موفق هستند که بتوانند در مدت زمان کم به مطالعه و فراگیری تمامی دروس پرداخته و در روشهای تست زنی مهارت پیدا کنند. علاوه بر این ارائه کلیه عملکرد و دانش علمی در عرض ۴ ساعت نیاز به مهارتهای خاصی دارد.

دانش آموزان باید توانایی به خاطر آوردن کلیه مطالب درسی و فرمولهای مختلفی که طی چندین سال دوره متوسطه فرا گرفته اند داشته باشند. مسلما افرادی می توانند در این آزمون موفق شوند که قابلیت استفاده از حداکثر معلومات و دانش خود را در مدت زمان محدود آزمون داشته باشند. دانش آموزان زیادی هستند که می گویند تمام مطالب را می دانسته ولی در آزمون توانایی به خاطر آوردن و سرعت عمل در تست زنی را نداشتند. از اینرو موسسه حرف آخر با هدف ارائه روشهای نوین آموزشی تاسیس گردید.

موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر یکی از موسسات پیشرو در ارائه تکنولوژیهای نوین آموزشی در سال ۱۳۹۰ احداث گردید. موسس مجموعه استاد عبدالرضا منتظری از اساتید مطرح و بنام کشور در کنکور بوده و با هدف عرضه محصولات آموزشی نوین به دانش آموزان اقدام به تاسیس موسسه نمود. موسسه با بکار بردن شیوه های نوین آموزشی مانند تصویربرداری و انیمیشن سازی مطالب اقدام به تدریس دروس به دانش آموزان می نماید.

موسسه حرف آخر با بهره گیری از اساتید برجسته کنکور کشور و با ارائه محصولات آموزشی نوین، فصل جدیدی در آموزش کنکور گشوده است. کلیه دروس و منابع مورد نیاز در کنکور سراسری توسط موسسه در قالب دی وی دی و کتاب بسته بندی و عرضه می گردد.

اصل تکنولوژی شبیه سازی و تصویرسازی مطالب آموزشی به عملکرد دو نیمکره انسان برمی گردد. همانطور که می دانید نیمکره چپ انسان به مطالب حفظ کردنی و حافظه کوتاه مدت مرتبط است. طبق سیستم آموزشی موجود در ایران دانش آموزان در طول مدت تحصیل خود ناچار به حفظ و یادگیری فرمولها، تعاریف و قوانین زیادی هستند. تمام این مطالب در نیمکره چپ مغز ذخیره می گردد که پس از مدتی بدست فراموشی سپرده می شوند.

از طرفی نیمکره راست انسان به ذخیره تصاویر و قوای بصری انسان تکیه دارد. مناظر و تصاویر بدلیل ذخیره شدن در نیمکره راست انسان برای مدت طولانی ماندگار هستند. چنانچه شما می توانید تصاویر و مناظر مکانهایی که در کودکی دیده اید به خاطر بیاورید مربوط به همین ویژگی نیمکره راست انسان است. از اینرو با تکیه بر این خصوصیات، موسسه حرف آخر اقدام به شبیه سازی و تصویرسازی مطالب جهت سهولت فراگیری و ماندگاری طولانی نموده است. در ادامه به معرفی محصولات موسسه حرف آخر می پردازیم.

  ۱۵۰هزار هنرمند صنایع‌دستی با دستور رئیس‌جمهوری بیمه شدند

محصولات موسسه حرف آخر

محصولات موسسه حرف آخر مشتمل بر انواع دی وی دی های آموزشی دروس مختلف و کتابهای کار توسط انتشارات حرف آخر (موسسه نشر کتاب و دیجیتال حرف آخر) است. دانش آموزان و داوطلبان با توجه به رشته تحصیلی خود و به تفکیک داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید می توانند از انواع پیکج های آموزشی استفاده نمایند.

کلیه دروس اعم از دروس عمومی مانند عربی، دین و زندگی، زبان و ادبیات فارسی و زبان انگلیسی و یا دروس تخصصی مانند مجموعه ریاضیات، فیزیک، شیمی و زیست شناسی را می توانید از موسسه حرف آخر تهیه و خریداری نمائید.

در تمامی پکیج های آموزشی حرف آخر مطالب از پایه بصورت اصولی تدریس شده و در پایان سوالات کنکوری بصورت تشریحی برای دانش آموزان تشریح و حل می گردد. همچنین همزمان با ارائه دی وی دی های آموزشی کتابهای کار نیز ارائه می گردد. در این کتابها تمامی سوالات و تستهای کنکور بصورت آموزش محور آموزش داده می شوند. از اینرو داوطلبان ضمن بهره گیری از سیستم آموزشی نوین، نیازی به رفتن سر کلاس و نت برداری و نوشتن جزوات نداشته و می توانند به حل تمرین و تست و فراگیری مطالب در منزل بپردازند.

مزایای موسسه حرف آخر

مزایای موسسه حرف آخر به روش نوین در یادگیری و فراگیری مطالب مرتبط است. با سیستم تصویرسازی و انیمیشن سازی مطالب ضمن درک عمیق مطالب و دروس، ماندگاری طولانی مطالب یادگرفته شده را بهمراه خواهد داشت. همچنین مجموعه پکیج های آموزشی موسسه کامل و جامع بوده و نیازی به حضور در کلاسهای آموزشی، صرف هزینه و وقت برای رفت و آمد و نوشتن جزوات به روش سنتی نمی باشد.

این روش آموزش نوین موجب انعطاف پذیری در وقت و زمان مطالعه می شود. بدین ترتیب داوطلبان با توجه به زمان و برنامه کاری خود می توانند در هر ساعت از شبانه روز به مطالعه بپردازند. امکان مطالعه و آموزش در محیط منزل و بدور از هیاهو و امکان تمرکز بر روی مطالب از دیگر مزایای استفاده از خدمات آموزشی موسسه حرف آخر محسوب می شود.

خرید محصولات حرف آخر

جهت خرید محصولات حرف آخر می توانید از طریق وب سایت موسسه به آدرس https://harfeakhar.com به سایت مراجعه و نسبت به خرید آنلاین محصولات اقدام نمائید. در وب سایت و در لیست قیمت محصولات قیمت هر محصول آموزشی و امکان خرید آنلاین در نظر گرفته شده است. متقاضیان می توانند با انتخاب کلیه موارد آموزشی مورد نیاز و پرداخت آنلاین آنرا درب منزل تحویل بگیرند. همچنین می توانید جهت دریافت آخرین لیست محصولات و استعلام قیمت با شماره تلفن ۶۶۰۴۸۶۰۰-۰۲۱ تماس حاصل نمائید. کارشناسان موسسه اقدام به راهنمایی و مشاوره نموده و بهترین پیکج آموزشی مناسب برای شما را پیشنهاد می نمایند. آدرس موسسه حرف آخر به نشانی تهران-خیابان آزادی- بعد از دانشگاه صنعتی شریف- جنب بانک مسکن- ساختمان ۵۱۷- طبقه دوم- واحد۵ است و چنانچه نیاز به تماس با مدیریت و طرح پیشنهادات و یا انتقادات دارید می توانید از طریق سایت آنرا با ما در میان بگذارید.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)