برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

بلیط هواپیما شیراز | روش های خرید ارزان

مسافرانی که قصد سفر به شهر زیبای شیراز با هواپیما را دارند، باید به خوبی از زیر و بم خرید بلیط هواپیما شیراز مطلع شوند تا خریدی مقرون‌به‌صرفه داشته باشند. همراه این مطلب باشید تا درباره بلیط هواپیما این مسیر پروازی بیشتر بدانید.

انواع بلیط هواپیما شیراز

بلیط هواپیما شیراز انواع گوناگونی دارد که در ادامه به معرفی هریک می‌پردازیم.

بلیط چارتر شیراز

هنگام خرید بلیط هواپیما این مسیر پروازی، به احتمال زیاد با بلیط چارتر شیراز بیشتر برخورد خواهید کرد. زیرا در مسیرهای پرطرفداری همچون شیراز، چارترکنندگان بسیاری فعالیت می‌کنند و این نوع بلیط را در نزد مسافران محبوب کرده است.

بلیط چارتر توسط چارترکنندگانی ایجاد می‌شود که بلیط‌های یک مسیر پروازی مشخص را خریداری کرده و بعد از قیمت‌گذاری مدنظر خود، آن را به فروش می‌رسانند. بلیط چارتر دارای نوسان قیمتی زیادی است و تعداد مسافران در یک بازه زمانی، محدوده قیمت آن را مشخص می‌کند. در زمان اوج مسافر قیمت آن گران شده و در زمان کاهش مسافر قیمت آن رو به ارزانی می‌رود.

بلیط سیستمی شیراز

مسافرانی که اهل برنامه‌ریزی برای سفر هستند، معمولاً سراغ بلیط سیستمی می‌روند؛ زیرا امکان خرید آن از چند ماه قبل از سفر وجود دارد. بلیط‌ سیستمی  شیراز به‌صورت مستقیم و توسط شرکت‌های هواپیمایی قیمت‌گذاری می‌شود و فروش آن بر عهده ایرلاین‌ها و آژانس‌های هواپیمایی است. این نوع بلیط کمتر دچار نوسان قیمتی می‌شود. چراکه برنامه پروازی آن از مدت‌ها قبل برنامه‌ریزی شده است؛ اما هر چه به زمان پرواز نزدیک‌تر می‌شویم، قیمت پرواز سیستمی افزایش می‌یابد.

بلیط لحظه آخری شیراز

بلیط لحظه آخری شیراز

با وجود بلیط لحظه آخری شیراز در ساعات نزدیک به پرواز هم می‌توان بلیط هواپیما خرید و از سفر جا نماند. ایرلاین‌ها و چارترکنندها، بلیط‌های سیستمی و چارتر که به فروش نرفته را به‌صورت لحظه آخری در ساعات نزدیک پرواز به فروش می‌رسانند تا با فروش تمام بلیط‌های خود ضرر نکنند. قیمت بلیط لحظه آخری در ایام مسافرخیز سال، گران‌تر از ایام کم مسافر بوده که علت آن هم به تعداد متقاضیان بلیط هواپیما مربوط می‌شود.

برای اطلاع از قیمت انواع بلیط هواپیما شیراز و مقایسه قیمتی آن، به سایت ره بال آسمان مراجعه نمایید.

بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما شیراز

شیراز را همه مسافران با عطر بهارنارنج و شکوفه‌های زیبای بهاری می‌شناسند و تمام سعی خود را بر آن می‌گذارند تا در فصل بهار به این شهر سفر کنند. این بازه زمانی را باید اوج حرکت مسافران به شیراز دانست که با تقاضا زیاد بلیط هواپیما، قیمت آن نیز گران می‌شود.

اما اگر به دنبال بهترین زمان خرید بلیط ارزان هواپیما شیراز هستید، پیشنهاد می‌کنیم که خلاف جهت حرکت کنید و سفر خود را در ایام طلایی شیراز کنسل کنید. در مقابل در فصولی مانند تابستان و زمستان به مسافرت بروید زیرا بلیط هواپیما ارزان‌تری گیرتان می‌آید.

  تسهیل و تسریع ایفای تعهدات ارزی روند مثبتی دارد

 قیمت بلیط هواپیما شیراز

قیمت بلیط هواپیما شیراز

شاید اولین موضوعی که هنگام خرید بلیط هواپیما ذهن هر مسافری را درگیر می‌کند، قیمت یک بلیط باشد. عوامل زیادی بر محدوده قیمتی بلیط هواپیما شیراز دخیل هستند که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. معمولاً عوامل زیر در قیمت بلیط هواپیما شیراز دخیل هستند:

۱. نوع بلیط (چارتر، سیستمی و لحظه آخری)؛

۲. کلاس پروازی (اکونومی و بیزینس کلاس)؛

۳. فصل سفر (زمان اوج سفر یا زمان کاهش مسافران به شیراز)؛

۴. شرکت هواپیمایی؛

۵. فاصله مبدأ تا مقصد.

معرفی فرودگاه شهید دستغیب شیراز

فرودگاه شهید دستغیب شیراز ازجمله فرودگاه‌های بسیار مجهز و مناسب کشور است که حجم زیاد مسافران داخلی و خارجی باعث به‌روزشدن تجهیزات و امکانات این فرودگاه شده است. از این فرودگاه  ۱۲۰ پرواز داخلی و ۱۰ پرواز خارجی روزانه به بیش از ۳۵ مقصد انجام می‌شود و چهارمین فرودگاه پرتردد کشور به حساب می‌آید.
فرودگاه شهید دستغیب دارای امکاناتی همچون سالن CIP و VIP، پارکینگ، رزرواسیون هتل، باجه ارزی، غرفه‌های خوراکی و سوغاتی و… است.

مسیرهای پرتردد پرواز شیراز

روزانه پروازهای متعددی در آسمان شیراز انجام می‌شود که پروازهای داخلی به شهرهایی مانند آبادان، اصفهان، اهواز، بندرعباس، بندر لنگه، تهران، تبریز، رشت، زهدان، ساری، عسلویه، قشم، کرمان، کیش، لامرد و مشهد برقرار است. در مسیرهای خارجی نیز به استانبول، دبی، مسقط، شارجه، دوحه، کویت و نجف پرواز دارد.

برای خرید بلیط هواپیما هریک از مسیرها و همچنین بلیط لحظه آخری تبریز به سایت ره بال آسمان مراجعه کنید.

بلیط هواپیما شیراز را از چه سایتی می‌توان به‌صورت آنلاین خرید؟

خرید بلیط اینترنتی هواپیما به شیراز

معیار شما برای انتخاب یک سایت مناسب خرید بلیط هواپیما چیست؟ مسلماً تمامی مسافران دوست دارند از مکانی خرید خود را انجام دهند که در ۲۴ ساعت شبانه‌روز فعال بوده و پاسخگویی مناسبی داشته باشد. البته در کنار این‌ها، معتبربودن سایت که خیالشان را از خرید راحت کند نیز حائز اهمیت است. سایت ره بال آسمان با تجارب چندین ساله خود در امر گردشگری، بستری امن را برای مسافران فراهم می‌کند تا برای خرید بلیط هواپیما به‌صورت آنلاین آسوده‌خاطر باشند.

در سایت ره بال آسمان علاوه بر خرید بلیط هواپیما شیراز، می‌توانید هتل دلخواه خود را نیز به‌صورت آنلاین رزرو کنید و در کمترین زمان آماده سفر شوید. از دیگر نکات برجسته ره بال آسمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. خرید بی‌واسطه و بدون افزایش قیمت مجدد؛

۲. امکان کنسلی بلیط هواپیما شیراز و استرداد وجه به‌صورت آنلاین.

آدرس سایت: rahbal.com

شماره تماس: ۰۵۱۳۷۱۷۰

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)