برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

 نتیجه نهایی پذیرش بدون آزمون دانشگاه‌ها اعلام شد

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا گفت: در پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها، در کل ۲۲۹هزار و ۳۳۹ نفر پذیرفته شدند.

وی با ارائه آمار تفکیکی پذیرفته شدگان اظهار داشت: در این دوره، ۱۳۳ هزار و ۳۵۵ نفر زن و ۹۵ هزار و ۹۸۴ نفر مرد پذیرفته شدند.

وی افزود: در دوره روزانه ۲۳ هزار و ۹۲۳ نفر، در دوره نوبت دوم یا شبانه ۸ هزار و ۶۶۵ نفر و در دانشگاه پیام نور ۱۲۶ هزار و ۹۵۰ نفر پذیرفته شدند.

سخنگوی سازمان سنجش گفت: در دانشگاه پیام نور ۶۲ هزار و ۳۵۱ نفر، در پردیس خودگردان دانشگاه ها هزار و ۱۵۰ نفر، در دوره های مجازی دانشگاه های دولتی ۲ هزار و ۱۱ نفر، در دوره مجازی دانشگاه های غیردولتی ۳ هزار و ۹۰۰ نفر و در دانشگاه های مناطق محروم ۲۸۹ نفر پذیرفته شدند.

 به گزارش ایرنا از سازمان سنجش، پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه و تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم، ضرورت دارد ابتدا در روز ۲۷ مهرماه به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند. 

در صورتی که دانشگاه یا موسسه محل قبولی برنامه ‌زمانی مشخصی را برای ثبت‌نام در سایت خود درج نکرده باشد، پذیرفته‌شدگان این قبیل مؤسسات لازم است مطابق روزهای تعیین شده طبق جدول مندرج در الصاقیه اطلاعیه برای ثبت‌نام به محل قبولی مراجعه کنند. 

مراجعه نکردن به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی خواهد شد.

  کنکور ۹۹ به صورت حضوری و با تاریخ منعطف برگزار می‌شود

در پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها ۲۵۷ هزار و ۲۱۷ نفر ثبت نام کرده بودند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)