برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

برگزاری آزمون تصدی منصب قضا با حضور ۲۲ هزار داوطلب

به گزارش خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، این آزمون هم مانند سایر کنکورهای برگزار شده سازمان سنجش با رعایت پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا صبح امروز – جمعه – برگزار می شود.

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون تصدی منصب قضاوت از روز سه شنبه ۲۸ مهرماه در درگاه سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد. همه متقاضیان این آزمون با مراجعه به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا فرم خوداظهاری آن را تکمیل کردند.

متقاضیانی هم که با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا بودند، نسبت به ارائه گواهی یا تاییدیه بیمارستان به باجه های رفع نقص مراجعه کردند.

داوطلبان دانشگاهی پذیرفته شده در آزمون تستی روز جمعه ۲۱ آذرماه در آزمون تشریحی شرکت می کنند و از داوطلبان حوزوی پذیرفته شده برای شرکت در مصاحبه علمی دعوت به عمل می آید.

طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور با توجه به نیازمندی دادگستری های سراسر کشور، پذیرش زنان در این نوبت جذب عمومی با محدودیت هایی مواجه است. بر این اساس، دادگستری های استان های تهران، مازندران، خراسان رضوی، اصفهان، یزد، قم، فارس و چهارمحال و بختیاری فاقد ظرفیت پذیرش برای بانوان و دادگستری های مراکز استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بوشهر، خراسان شمالی، سمنان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، لرستان، هرمزگان و همدان مشمول این محدودیت هستند.

سایر شهرستان های این استان ها و استان هایی که نام آنها ذکر نشده، منعی برای پذیرش زنان ندارند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  ابلاغ دستورالعمل اجرایی آزمون دانشنامه فوق تخصصی