برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

هتل‌های پنج ستاره تهران را بشناسیم آشنایی با هتل ویستریا تهران

زمانی که زمزمه سفر به تهران می‌شود یا اگر مهمان خارجی دارید، در صورتی که بخواهید سفری به یادماندنی و لاکچری داشته باشید، لیستی از هتل‌های لوکس و باشکوه را خواهید داشت که هتل ویستریا تهران، گل سرسبد آن‌هاست. از زمان افتتاح این هتل مدت زیادی نمی‌گذرد. ساختمانی لوکس و مجهز که از نمای بیرونی و ارتفاع سر به آسمان کشیده آن در منطقه خوش آب و هوای دربند، می‌توان حدس زد که قرار است در چه هتل لاکچری اقامت کنید.

هتل ویستریا که در سال ۲۰۱۶ تأسیس شده است، یک هتل پنج ستاره بین‌المللی است که در استان تهران و توسط جمعی از متخصصان مهمان‌نوازی ایرانی و کانادایی تأسیس شده است. هتل در یکی از نقاط دیدنی شمال تهران و در محدوده کوهستان البرز و در مرتفع‌ترین نقطه شهر، با دسترسی به بسیاری از جاذبه‌های گردشگری زیبا، مراکز مهم تجاری و تفریحی، مسیرهای پیاده‌روی و موزه‌ها واقع شده است.

میهمانان می‌توانند در یکی از رستوران‌ها و کافه‌های مجلل هتل اوقات خوشی را سپری کنند یا جهت برگزاری جلسات تجاری از سالن کنفرانس و سالن های چند منظوره هتل، مرکز تجاری و یا برگزاری یک مناسبت خاص در یکی از دو سالن ضیافت مجلل استفاده کنند. مرکز اسپا و سلامتی هتل شامل امکانات مختلفی از قبیل استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن ورزشی مجهز، سالن ماساژ، حمام ترکی و کافی‌شاپ می‌باشد که فضایی دلپذیر و آرامش بخش را برای میهمانان فراهم می‌کند. این شما و این هتل ویستریا تهران!


امکانات و خدمات هتل ویستریا تهران

برای رفع خستگی یک روز کاری یا تفریحی، می‌توانید به استخر هتل رفته و در تمیزترین و بهترین شرایط، تنی به آب بزنید و از استخر و جکوزی هتل استفاده کنید. البته رایگان نیست! سالن ورزشی مجهز، نیز برای مهمانان ورزشکار و ورزش دوست، تعبیه شده است. بعد از آن به سالن ماساژ رفته و با یک ماساژ حسابی، خستگی‌تان را رفع کنید. حمام ترکی را از دست ندهید. تمام این امکانات در مجموعه مرکز سلامت و اسپا قرار دارد.

سه سالن با سه کاربری متفاوت میزبان مراسمات شما است. سالن ویستریا مجهز به تجهیزات صوتی و تصویری، پروژکتور، تجهیزات ترجمه همزمان و پذیرایی برای جلسات کاری و نشست‌های گروهی و برگزاری کلاس مناسب است. اگر می‌خواهید سفر زندگی مشترک‌تان را در یک سالن لوکس و مجهز آغاز کنید، سالن رز، با سفره عقد و وسایل مخصوص، آماده میزبانی مراسم عقد شما است. برای برگزاری مجلس عروسی یا مهمانی‌ها می‌توانید از سالن ۴۰۰ نفری عقیق استفاده کنید که با میز و صندلی‌ و دکوراسیون رنگی و جذاب، تزئین شده است. پارکینگ هتل ظرفیت ۹۸ خودرو را دارد. به غیر از روزهای شلوغ هتل در بقیه روزها، مشکلی از بابت پارک خودرو نخواهید داشت.

  یک شرکت ایرانی دستگاه سنجشگر اندازه‌گیری محتویات مخازن ساخت

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل ویستریا تهران

گزینه‌ای از اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز در ویستریا را پیش رو دارید. اتاق‌های یک تخته و دوتخته با پنجره‌های تمام قد، چشم اندازی از تهران را در مقابل‌تان قرار می‌دهد. سوئیت ویستریا با اتاق خواب‌های بزرگ و نشیمنی جداگانه و مبلمان شیک، لذت اقامت را برایتان چندین برابر می‌کند. سوئیت پرزیدنتال، نسبت به سوئیت‌های ویستریا جمع و جورتر است و متراژ کمتری دارند. اتاق‌های کینگ نسبت به اتاق‌های دو تخته متراژ بیشتری دارد، اما از سوئیت‌ها کوچکتر است. تمام امکانات یک هتل پنج ستاره در تهران، در ویستریا به چشم می‌خورد.

امکاناتی مانند لوازم بهداشتی، یخچال، تلویزیون، تلفن، مبلمان، پاور سوئیچ، سیستم سرما و گرمایش، آباژور، روم سرویس، مینی بار و بسیاری از امکانات دیگر آسایش شما را به معنای واقعی، مهیا می‌کند. در داخل اتاق، از سرویس فرنگی استفاده شده است. با این حال، می‌توانید از سرویس ایرانی که در طبقات قرار گرفته، استفاده کنید. اگر برای سفر کاری به این هتل آمدید، می‌توانید با تمرکز و آسایش کامل پشت میز تحریر واقع در اتاق، نشسته و کارتان را انجام دهید. اینترنت نامحدود هم در اختیارتان قرار خواهد گرفت. طراحی داخلی و دکوراسیون تمام واحدهای اقامتی ویستریا، به صورت حرفه‌ای و کاملا شیک چیده شده است.


رزرو آنلاین هتل ویستریا در رهی نو

انتخاب یک هتل، که بتواند در طول اقامت‌تان شرایط مناسبی داشته باشد و رضایت شما را جلب کند، کار راحتی نیست. به خصوص وقتی قرار است هتل‌های لوکس و لاکچری را انتخاب کنید که قبلا تجربه اقامت در آن را نداشتید. می‌توانید در رهی نو با خواندن نظرات سایر کسانی که در این هتل اقامت داشتند، انتخاب مطمئن‌تری داشته باشید. همچنین تصاویر قسمت‌هایی از هتل، می‌تواند شما را برای انتخاب‌تان راهنمایی کند. رهی نو با امکان فروش ویژه و تخفیف، قیمت رزرو این هتل را برای شما مناسب‌تر کرده و می‌توانید با قیمت مناسب‌تر از سایر جاها، بهترین هتل های تهران را با چشم‌اندازی رو به ارتفاعات تهران، تجربه کنید.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)