برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

اتاق بازرگانی ۸۴ کلاس درس در سیستان و بلوچستان می‌سازد

 غلامرضا شافعی رییس اتاق بازرگانی ایران و مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور امروز – چهارشنبه در نشست مشترکی، موضوع فضاهای آموزشی آسیب‌دیده از سیل اخیر استان‌های جنوبی کشور را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این نشست با اشاره به ضرورت توجه به محرومیت‌زدایی از فضاهای آموزشی مناطق مختلف کشور گفت: متاسفانه فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان دارای مطلوبیت نسبی در مقایسه با میانگین کشوری نبود که موضوع وقوع حادثه سیل اخیر نیز مزید بر علت شده و فضاهای آموزشی این استان را در شرایط بسیار نامناسب قرار داد.

رخشانی مهر با بیان اینکه می‌طلبد که خیرین حقیقی و حقوقی به این مسأله توجه ویژه کنند، اظهار داشت: توسعه و ترمیم فضاهای آموزشی مناطق آسیب‌دیده تنها با اختصاص اعتبارات دولتی امکان‌پذیر نیست و نیاز است که با کمک‌ جذب مشارکت‌ خیرین نیکوکار حقیقی و حقوقی به این مسأله بپردازیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بازدید اخیر وزیر آموزش و پرورش که در جریان وقوع سیل از مناطق آسیب‌دیده سیستان و بلوچستان صورت گرفت، بیان کرد: با توجه به حضور رئیس اتاق بازرگانی ایران در آن سفر، تعهد کمک به ساخت فضاهای آموزشی در مناطق آسیب‌دیده سیستان و بلوچستان با اختصاص ۲۰ میلیارد تومان از طرف اتاق بازرگانی ایران اعلام شده بود.

وی اظهارکرد: بر اساس تعهد مبلغ اعلام شده، ساخت صفر تا صد ۸۴ کلاس درس جدید در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پیشنهاد و مقرر شد پس از بررسی میدانی توسط اتاق بازرگانی ایران، کار ساخت و یا مشارکت در ساخت این فضاهای آموزشی طی هفته‌های آینده آغاز شود.

  نیاز کشور به کیت کرونا و مایع ضدعفونی در شرف تامین است

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)