برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

مهلت ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بدون آزمون پیام نور تمدید شد

به گزارش روز شنبه ایرنا از پیام نور، امیرحسین بهروز افزود: تمام پذیرفته شدگان باید با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و انجام مراحل پذیرش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی خلاصه مراحل پذیرش را شامل تکمیل مشخصات، ارسال مدارک و دریافت “گزارش۲۶۰” عنوان کرد و گفت: تمام پذیرفته شدگان باید با شناسه کاربری و گذرواژه  وارد سیستم گلستان شوند.

بهروز افزود: شناسه کاربری مجموع شماره پرونده و b۹۹۱ است؛ به این ترتیب که دانشجویان باید شماره پرونده خود را به b۹۹۱ اضافه و بدون فاصله درج کنند. گذرواژه نیز شماره ملی ۱۰ رقمی دانشجویان است و در صورتی که کد ملی در اطلاعات سنجش تکمیل نشده باشد، دانشجو باید شماره شناسنامه خود را برای گذرواژه درج کند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: افرادی که با شماره شناسنامه یا کدملی موفق به ورود به سیستم نشده اند، شماره پرونده خود را در گذروازه وارد کنند. دانشجویان باید از طریق مسیر آموزش==> دانشجو==> پذیرش غیرحضوری==> “پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود” نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال مدارک و تصاویر با حجم حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت و فرمت jpg اقدام کنند.

 بهروز اظهار داشت: بعد از تکمیل مراحل و پذیرش دانشجویان می توانند با  شناسه کاربری: شماره دانشجویی و گذرواژه: شماره شناسنامه، برای ثبت نام و انتخاب واحد از ۳۰ مهرماه به سیستم گلستان مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: تمام دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت ۵۰ درصد شهریه ثابت هستند که برای این منظور باید از طریق منوی اصلی –> آموزش –> گزارش های آموزش –> شهریه –> لیست ها و آمارها–>  فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور نسبت به دریافت گزارش ۱۶۳ و پرداخت شهریه خود اقدام کنند.

  ۴۰۰ نیاز فناورانه به شرکت‌های دانش بنیان معرفی شد

مدیرکل روابط عمومی با عنوان اینکه پرداخت شهریه هم به صورت الکترونیکی و هم از طریق حضور در بانک امکان پذیر است، گفت: دانشجویان برای پرداخت الکترونیکی می توانند از طریق منوی اصلی –> آموزش –> شهریه –> پرداخت های الکترونیکی دانشجو، شهریه خود را بپردازند یا از طریق گزارش ۱۶۳ با دریافت شناسه قبض و پرداخت، شهریه خود را با مراجعه به بانک بپردازند.

وی یادآور شد: دانشجویان پس از پرداخت شهریه می توانند از طریق مسیر ثبت نام، عملیات ثبت نام و ثبت نام اصلی انتخاب واحد خود را انجام دهند. 

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)