برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

آغاز فصل جدید برنامه تلویزیونی پایان ناباروری

به گزارش روز شنبه پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا،  این برنامه که شنبه‌ها ساعت ۱۹ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود، به موضوعات مختلف حوزه باروری و ناباروری، از جمله علل ناباروری در زنان و مردان، روش‌ها و فناوری‌های درمان ناباروری مانند سلول‌درمانی و دیگر تکنیک‌های نوین درمان ناباروری که حاصل تلاش محققان پژوهشگاه و مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا است، سقط مکرر، اندومتریوز، اهدای تخمک و جنین، رحم جایگزین و نقش ژنتیک در درمان ناباروری می پردازد.
مینا هاشمی و مجتبی حصامی اجرای این برنامه تلویزیونی را بر عهده دارند و در سری جدید برنامه افزون بر جنبه‌های پزشکی، به ابعاد فرهنگی، اجتماعی و روانشناختی این موضوع نیز پرداخته می‌شود.

گفت‌وگو با زوج‌های نابارور و روایت تجربیات و دغدغه‌هایشان، تولید موشن گرافیک‌هایی به زبان ساده با موضوع ناباروری و آیتمی با عنوان کلاس ناباروری از بخش‌های جدید این برنامه است.

مرکز فوق تخصصی ابن سینا از سال ۱۳۸۲ با برخورداری از شش کلینیک درمان ناباروری،  درمان سقط مکرر،  درمان‌های جایگزین (اهدا)،  سلامت جنسی،  کلینیک اندومتریوز،  کلینیک سلامت مادر، جنین و نوزاد و ارائه خدمات پاراکلینیکی در ارائه خدمات به زوج‌های نابارور  فعالیت می کند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  تامین ۷۴۱ میلیون دلار ارز برای روغن خام در هفت ماه امسال