برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

موفقیت یک شرکت فناور در حوزه احداث نیروگاه‌ های دیزلی

به گزارش روز دوشنبه معاونت علمی و فناوری، این شرکت دانش‌بنیان ایرانی از سال 85 فعالیت خود را آغاز کرده و با توجه به قابلیت‌های فنی، مهندسی و بازرگانی خود که در حوزه‌های تامین و احداث نیروگاه‌های دیزلی و تصفیه‌خانه‌های آب فعالیت می‌کند، چرخش صنایع مرتبط با این حوزه را روان تر کرده است.

به گفته محسن شادمان مدیرعامل شرکت مزبور  این شرکت در کنار ایجاد ارتباط مستقیم و موثر با معتبرترین شرکت‌های سازنده موتور ژنراتورهای دیزلی، گازسوز و کوپلرهای با سابقه جهانی اقدام به همکاری‌های مشترک با آنها در سطح کشور و خاورمیانه کرده است.

این فعال فناور ادامه داد: طراحی پروژه‌های نیروگاهی، تامین بدون واسطه موتور ژنراتورهای دیزلی و گازسوز اصلی از سازندگان معتبر جهانی، نصب، راه‌اندازی و اتصال به شبکه تجهیزات نیروگاهی و غیره از جمله خدمات ما در حوزه نیروگاهی است.

شادمان در ادامه با اشاره فعالیت‌های این شرکت در حوزه محیط‌زیست گفت: آلودگی‌های محیط‌زیست شامل انواع آلاینده‌های مخرب زیست‌محیطی از جمله آلودگی‌های آب و فاضلاب، هوا، خاک، مواد زائد جامد و غیره می‌شود.  تولید محصولاتی در حوزه تصفیه آب، آب‌شیرین‌کن و تصفیه فاضلاب از جمله خدمات ما برای جبران خسارت‌های زیست‌محیطی است.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  پذیرش داوطلبان آزمون جامع علوم‌پایه پزشکی ۹۸ بر اساس سوابق تحصیلی