برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

بیست و یکمین دوره پذیرش فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور برگزار می‌شود

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از دانشگاه پیام نور، محمدرضا زمانی در خصوص زمان ثبت نام پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور افزود: در حال حاضر هماهنگی های لازم با سازمان سنجش درخصوص شرایط ثبت نام و موارد امتحانی آزمون در حال انجام است و اواخر آبان ماه زمان دقیق ثبت نام اعلام می شود.

وی ادامه داد: ظرفیت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور مطابق سال های گذشته،  ۳۰ هزار نفر در ۱۳۰۰ رشته محل خواهد بود.

رییس دانشگاه پیام نور اظهار داشت: داوطلبان پذیرفته شده در دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور، از ترم دوم وارد دانشگاه می شوند و دروس دوره دانش پذیری آنها که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرار می گیرد، به عنوان ترم اول محسوب می شود.

وی تاکید کرد: دانشجویان از تمام تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند دیگر دانشجویان برخوردار خواهند بود. مدرک دوره های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحدها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام، کالا کارت و دیگر خدمات دانشگاه هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان نخواهد داشت و به صورت یکسان است.

زمانی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور جزو دانشگاه های باز دنیاست و از روش های مختلف با کسب مجوزها می تواند اقدام به پذیرش دانشجو کند و مجوز این دوره نیز در همین راستا صادر شده است.

وی تصریح کرد: ثبت نام صرفا از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام می شود و داوطلبان برای کسب اطلاعات بعدی می توانند به پرتال دانشگاه به نشانی www.pnu.ac.ir مراجعه کنند.  

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  خودروهای بدون پلاک توقیف خواهد شد