برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

بخش خصوصی می‌تواند بر روی استارتاپ‌ها سرمایه‌گذاری کند

سیاوش ملکی فر روز دوشنبه در رویداد جذب سرمایه در حوزه خودرو از رویدادهای مجازی” دوشنبه های استارتاپی صندوق نوآوری و شکوفایی ” افزود: این صندوق برای سرمایه گذاری بر روی استارتاپ ها به طور مستقیم با صندوق های پژوهش و فناوری در قالب هم سرمایه گذاری فعالیت می کند اما امکان حضور دیگر شرکا برای سرمایه گذاری بر روی استارتاپ ها وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: افراد حقیقی و سرمایه گذاران حقوقی می توانند دست صندوق های پژوهش و فناوری را بگیرند و از کانال منابع هم سرمایه گذاری که صندوق نوآوری و شکوفایی ارایه می دهد، استفاده کنند.

معاون صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری  ریاست جمهوری یادآور شد: برنامه هم سرمایه گذاری این صندوق منوط به رابطه این صندوق و صندوق های پژوهش و فناوری نیست و به جز این دو جز، سرمایه گذاران نیز می توانند استفاده کنند و سرمایه گذاری دو جزیی داشته باشند.

ملکی فر همچنین گفت: ما باید سرمایه گذاران بخش خصوصی  را به سرمایه گذاری بر روی استارتاپ ها ترغیب کنیم.

در رویداد دوشنبه های استارتاپی حوزه خودرو امروز استارتاپ “بازار خوردو ” پلتفرم آنلاین نیازمندی ها و خدمات خودرو، استارتاپ” تاکسی بورد” نمایشگر دیجیتالی به عنوان  رسانه تبلیغاتی نوین درداخل تاکسی و استارتاپ ” چارچرخ” سامانه هوشمند خدمات خودرو شامل ارایه خدمات ۲۴ ساعته در زمینه تعمیر، نگهداری خودرو، شناخت معایب خودرو  فعالیت خود را برای سرمایه گذاران تشریح کردند.

همچنین استارتاپ “ماشین نو” بازارچه آنلاین لوازم یدکی  خودرو که با ایجاد ارتباط بین فروشندگان و خریداران لوازم یدکی خودرو به وسیله پلتفرم کار می کند و استارتاپ ” اینوباس” سرویس رزرواسیون حمل و نقل، فعالیت خود را توضیح دادند.

  تلاش جهانی برای پلاسمادرمانی مبتلایان کرونا 

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)