برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

آزمون‌های علوم پایه و پیش کارورزی ۶ آذر برگزار می‌شود

به گزارش روز چهارشنبه معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون پیش کارورزی (میان دوره) ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح پنج شنبه ششم آذر ۹۹ به صورت الکترونیک و آزمون های علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی ساعت ۱۴ روز پنج شنبه ششم آذر برگزار می شوند.

ثبت نام از واجدان شرایط شرکت در این آزمون ها از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و از طریق کد کاربری و رمز عبور اعلام شده قبلی از روز شنبه ۱۷ آبان آغاز شده است. متقاضیان تا چهارشنبه ۲۸ آبان  فرصت دارند در این آزمون ها ثبت نام کنند.

تعیین دانشگاه های محل برگزاری آزمون منوط به اعلام آمادگی دانشگاه و تایید ظرفیت سیستم های موجود، بر اساس استانداردهای اعلام شده توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی است.  

در صورتی که محل آزمون داوطلب، دانشگاهی به غیر از دانشگاه محل تحصیل خود باشد، باید قبل از ثبت نام با دانشگاه محل آزمون هماهنگی شود و در صورت تایید دانشگاه محل آزمون، ضمن ثبت نام داوطلب توسط دانشگاه محل تحصیل، داوطلب با معرفی نامه نیز به دانشگاه مربوطه معرفی شود.

ثبت نام متقاضیان ایرانی تحصیلکرده در خارج از کشور همانند دوره های قبل باید با تاییدیه مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت و پرداخت هزینه ۲۰۰ هزار تومانی است.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  سایت باستان‌شناسی ظرفیت تبدیل به مقاصد گردشگری دارد