برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

پرداخت بیش از ۱۰ میلیارد ریال حمایت ‌تشویقی به ۶۱۴ محقق نانو

به گزارش روز چهارشنبه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، بر اساس آیین‌نامه‌های حمایت تشویقی (حمایت از پژوهش) این ستاد  در این مرحله از پرداخت، حمایت‌های تشویقی محققانی پرداخت شده است که مدرک آن‌ها شامل مقاله، پایان‌نامه صنعتی-کاربردی، کتاب و مقاله کنگره خارجی، تا آخر شهریور ۱۳۹۹ در داوری کمیته علمی ستاد تایید شده است.

مبلغ ۱۰ میلیارد و ۴۹۳ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال در راستای حمایت از تحقیقات در حوزه فناوری‌نانو ۱۸ آبان جاری به این محققان پرداخت شد.

براساس این گزارش، این حمایت ها به محققان در صورت ویرایش شماره ‌حساب خود روی پایگاه اینترنتی حمایت‌های تشویقی پرداخت شده و حمایت تشویقی محققانی که شماره حساب آنها راکد بوده و یا به نام خود فرد نبوده، پرداخت نمی شود.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو  همچنین اعلام کرد: تمامی پرداخت های حمایت تشویقی از طریق شماره حساب سیبای (بانک ملی) موجود در کارتابل افراد انجام می شود.

طبق این گزارش، شماره حساب سیبا باید فعال و به نام خود شخص باشد، در صورتی که از تاریخ تایید درخواست حمایت تشویقی بیش از یک سال گذشته باشد و شماره حساب سیبای موجود در کارتابل شخص مشکل داشته و اصلاح نشده باشد،  مبلغ تشویقی آن درخواست واریز نخواهد شد.

به  گزارش ایرنا، ستاد ویژه توسعه فناوری‌نانو برنامه حمایت تشویقی از فعالیت‌های پژوهشی فناوری‌نانو را از سال ۱۳۸۳ تا کنون اجرا کرده است، این  برنامه در راستای اهداف سند راهبرد ۱۰ ساله فناوری‌نانو ( ۱۳۹۴-۱۳۸۴) با هدف ترغیب و تشویق محققان برای ورود به حوزه فناوری‌نانو و به منظور پرورش سرمایه‌های انسانی متخصص برای توسعه این ‌فناوری در کشور انجام شده‌است.

  دانلود مداحی مهدی رسولی ای علمدار شهامت زینب

پس از تصویب سند دوم توسعه فناوری‌نانو (۱۴۰۴- ۱۳۹۴) و رویکرد صنعتی این سند، برنامه حمایت تشویقی بر ۲محور «ارتقای کیفیت تحقیقات» و «انجام تحقیقات مورد نیاز حال و آینده کشور» متمرکز شده است.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)