برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

زمان برگزاری آزمون زبان انگلیسی تولیمو اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور روز شنبه از زمان بندی برگزاری آزمون زبان انگلیسی پیشرفت تولیمو در تهران خبر داد.

بر این اساس دوره های ۱۵۳ تا ۱۵۶ آزمون به روش الکترونیکی در ماه های آذر و دی در شهر تهران برگزار خواهد شد. آن دسته از افرادی که متقاضی شرکت در آزمون هستند، در زمان مقرر که از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دوره های ۱۵۳ تا ۱۵۶ در روزهای چهار و ۱۸ آذرماه و ۹ و ۲۳ دی ماه برگزار می شود.

متقاضیان لازم است فقط به مرکزی مراجعه کنند که در زمان ثبت‌نام آن را انتخاب کرده اند. در سایر مراکز از آنها آزمون به عمل نخواهد آمد.

این آزمون به صورت الکترونیکی و از طریق رایانه برگزار می شود و به همین دلیل برای متقاضیان کارت ورود به جلسه آزمون پیش بینی نشده است و نیازی به ارایه کارت شرکت در جلسه آزمون در این روش نیست.

 آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo)، شامل ۲ مرحله تستی و تشریحی است که متقاضیان باید با رایانه پاسخ سؤالات تستی همچنین متن مربوط به پاسخ سؤال تشریحی را تایپ و ثبت کنند.

به گزارش ایرنا، آزمون زبان تولیمو توسط سازمان سنجش آموزش کشور طراحی و اجرا می‌شود، در واقع آزمونی استاندارد برای تعیین سطح دانش زبان انگلیسی است. این آزمون برای داوطلبان دکتری داخل کشور (دانشگاه‌های آزاد و سراسری) معتبر است.

حداقل و حداکثر سن برای شرکت در آزمون وجود ندارد و فقط افرادی که حداقل مدرک دیپلم داشته باشند، می‌توانند در آزمون شرکت کنند.

  روستاهای هدف گردشگری به ۱۲۰۰ مورد افزایش می‌یابد

پیش از این زمان برگزاری آزمون تولیمو به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییر کرده بود.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)