برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

اعتبار لایحه رتبه‌بندی معلمان برای ارائه به مجلس پیش‌بینی شد

به گزارش روز چهارشنبه وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی‌میرزایی درباره وضعیت لایحه رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: در سال‌های قبل، یک مرحله رتبه‌بندی اجرا و در آن زمان از ظرفیت‌های فصل دهم قانون خدمات مدیریت کشوری استفاده شد و معلمان هم در رتبه‌های مختلف قرار گرفتند.

وی ادامه داد: پس در زمانی که قرار شد ما رتبه‌بندی را اجرا کنیم، یکبار رتبه‌بندی شکل گرفته بود و باید همان رتبه‌ها را استفاده می‌کردیم و مزایا را افزایش می‌دادیم که از همان مسیر استفاده کردیم و مزایا را افزایش دادیم.

حاجی‌میرزایی با بیان اینکه برای کسانی که می‌خواستند ارتقا پیدا کنند آزمون گذاشتیم، گفت: در اسفند ماه ظرفیت ۵۰ درصد فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری به همه کارکنان دولت تعلق یافت و با تعلق این امتیاز، نیاز بود که رتبه‌بندی را ترمیم کنیم.

وی اضافه کرد: لایحه رتبه‌بندی را با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی تنظیم کردیم و به دولت ارائه کردیم و در دولت در بودجه سال آینده، بودجه رتبه‌بندی را هم دیدیم یعنی در لایحه دولت، این بودجه پیش‌بینی شده است.

وزیر آموزش و پرورش با اظهار امیدواری از تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان تا پایان سال و اجرای آن از سال آینده، تصریح کرد: اعتبار لایحه رتبه‌بندی معلمان پیش‌بینی شده است و ان‌شاءالله لایحه‌اش تقدیم مجلس می‌شود و با هر اصلاحاتی که در مجلس شود، می‌تواند از ابتدای سال آینده انجام شود.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  شیوه‌نامه ارزیابی و پرداخت جایزه چاپ مقالات علمی در دانشگاه آزاد ابلاغ شد