برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

سریال قورباغه از 24 آذر شروع میشود!

فیلمبرداری سریال قورباغه اخیرا تمام شد و خبرهایی مبنی بر پخش این سریال در شبکه نتفلیکس به گوش می‌رسد. قورباغه سریالی ایرانی به کارگردانی هومن سیدی است. هومن سیدی بازیگر، کارگردان و فیلمنامه‌نویس 39 ساله ایرانی، برای نخستین بار در مقام کارگردان به شبکه نمایش خانگی می‌آید. جالب است که نوید محمدزاده هم برای اولین بار با سریال قورباغه به رسانه خانگی می‌آید.

در ماه‌های اخیر خبرهایی مبنی بر مذاکرات عوامل این سریال با شبکه جهانی نتفلیکس منتشر شده است. شدنی است سریال قورباغه اولین سریالی باشد که بتواند در این شبکه پخش شود و این به نوعی یک سربلندی بزرگ برای هومن سیدی و ایران محسوب می‌شود. البته باید منتظر بمانیم و ببینیم نتیجه مذاکرات چه خواهد شد.

از سوی دیگر از همان زمانی که آخرین تقدیر سریال عاشقانه پخش و پرونده فصل نخست آن بسته شد، مخاطبان و رسانه‌ها پیگیر این سوال بودند که آیا سریال عاشقانه فصل دوم دارد؟ بعد از مدتی که منوچهر هادی و بعضی از بازیگران سریال عاشقانه در ارتباط با بردباری ساخت فصل دوم صحبت کردند، گمانه‌زنی‌ها درباره بازیگران سریال عاشقانه 2، سررسید پخش آن و مسائلی از این دست ابتدا شد. اکنون چند وقتی است که تازه ساخت سریال عاشقانه 2 با عنوان گیسو بصورت رسمی منتشر شده و بازیگران سریال گیسو بطور مرتب در حال معرفی شدن هستند.
سریال قورباغه

از سرگذشت «قورباغه» اطلاعات زیادی در دست نیست، ولی با پروا به حال و هوای تیزرش به نظر می‌آید این سریال هم در تقسیم سریال‌های اکشن-جنایی قرار می‌گیرد! «قورباغه» اولین سریالی است که نوید محمدزاده به عنوان یکی از ستاره‌های حال حاضر سینمای ایران در آن ایفای نقش می‌کند. نوید محمدزاده تا به حال سه بار در «سیزده»، «خشم و هیاهو» و «مغزهای حقیر زنگ زده» با هومن سیدی همکاری کرده است و این چهارمین همکاری آن‌ها در مقام بازیگر-کارگردان است. مخاطبانی که از ترکیب لچک هومن سیدی، نوید محمدزاده و نوید پور فرج در «مغزهای کوچک زنگ زده» شگفت زده شدند، دانلود سریال قورباغه با ترافیک نیم بها بی‌صبرانه چشم براه این سریال تلویزیونی در ژانر معمایی جنایی هستند.

یکی از حاشیه‌های این سریال قرارداد عجیب نوید محمدزاده و شایعه پاداش ششصد میلیون تومانی این بازیگر برای بازی و البته یک سنه خانه‌نشینی اوست! ظاهرا این پیمان نامه به این انگیزه با او بسته شده است الی در طول یک سنه در هیچ پروژه ای حضور نداشته باشد و پس از یک سال و مراجعت با «قورباغه» رکورد فروش را جا به جا کند و به دیده شدن چند مساوی سریال کمک کند! البته هنوز صحت و سقم این شایعه تایید نشده و در کران حرف باقی باقیمانده است!

سرمایه گذار و پخش کننده این سریال کمپانی «تصویر گستر پاسارگارد» است که تولید و توزیع سریال کامیاب و پرحاشیه «شهرزاد» را در کارنامه دارد. در ضمن یکی از عجیب‌ترین و البته جذاب‌ترین نکات درباره «قورباغه» مشارکت مهران غفوریان با هومن سیدی و نوید محمدزاده در این سریال است. غفوریان که او را به عنوان یک کمدین شاخص می‌شناسیم، در این سریال نقش ویژه و زیاد متفاوتی برعهده دارد!

  زندگی نامه بازیگران سریال گیسو (مجموعه نمایش خانگی)

از جمله بازیگران سریال قورباغه می نا به نوید محمدزاده، هومن سیدی، صابر ابر، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، فرشته حسینی، نوید پورفرج و مهران غفوریان اشاره کرد.
سریال گیسو

گیسو در پیوستگی سریال عاشقانه خواهد بود و در داستانی عاشقانه معمایی به باندهای تباهی خواهد پرداخت. در نخستین خبری که از ساخت این سریال منتشر شده آمده است که:

با وجود اینکه مهناز افشار یکتا از نقش‌های اصلی سریال عاشقانه و در ریشه-بن-بیخ کلید انتقال فصل اول به فصل دوم بود، ولی بنا به گفته منوچهر هادی به انگیزه کوچ این بازیگر از کشور و حضورش در شبکه‌های لس‌آنجلسی حضورش منتفی شده است و قرار است قصه به شکل دیگری قبل برود.

همچنین فرزاد فرزین در لایو اینستاگرام خود در گفتگو با منوچهر هادی اشاره کرد که او و محمدرضا گلزار بی‌صبرانه منتظر ابتدا تصویربرداری سریال گیسو هستند تا مجدد با منوچهر هادی مشارکت کنند.

اکنون بعد از گذشت مدتی از انتشار تازه ساخت فصل دوم سریال عاشقانه، اسم بازیگر دیگری برای ایفای نقش گیسو در خبرگزاری‌ها شنیده می‌شود؛ بازیگری که خلیفه مهناز افشار خواهد شد. این هنرپیشه کسی نیست جز، آناهیتا نعمتی.

نعمتی احد از بازیگران موفق تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان بوده که شغل خود را در دهه 70 و با حضور در فیلم هیوا به کارگردانی فرستاده ملاقلی‌پور ابتدا کرد.

از جمله سایر بازیگران سریال گیسو (عاشقانه 2) می طاقت به حسین یاری، محمدرضا گلزار، هومن سیدی و هانیه توسلی اشاره کرد. فیلم ایرانی

سریال قورباغه در حال ساخت است و با اینکه اطلاعات زیادی از حکایت آن هنوز منتشر نشده، ولی با توجه به تیزر آن به نظر می‌رسد که سریال جذاب و متفاوتی باشد. وانگهی کارگردان سریال قورباغه هومن سیدی است که جزو کارگردان‌های جوان و خلاق سینمای ایران محسوب می‌شود. سریال قورباغه را می طاقت به طور قطع احد از مورد انتظارترین سریال های در حال تولید شبکه نمایش خانگی دانست.

از سوی سایر برای سریال گیسو، گفته می‌شود این مجموعه در دو فصل هفده قسمتی ساخته خواهد شد و فیلمنامه هر دو فصل آماده است و این دو فصل به چهره پیاپی و بدون وقفه ساخته و توزیع خواهند شد. با پروا به گسترش ویروس کرونا و محدودیت‌هایی برای تکاپو گروه‌های فیلمبرداری، به عقیده می‌آید اگر پیش‌تولید سریال تا اواسط تابستان اتمام شود و گیسو بازیگران و عوامل خود را بشناسد، تصویربرداری بلافاصله با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نخست می‌شود و احتمالا اواخر پاییز یا اوایل زمستان گیسو به دست مخاطبان شبکه نمایش خانگی خواهد رسید.

به نظرتان سریال گیسو به عنوان فصل دوم عاشقانه و بدون مهناز افشار، می‌تواند انتظارها را برآورده و کامیابی فصل اول را تکرار کند یا خیر؟ از سوی دیگر سریال قورباغه می تواند تجربه موفقی برای هومن سیدی باشد یا خیر؟