برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ثبت نام آزمون ملی دندانپزشکی آغاز شد

به گزارش روز یکشنبه مرکز سنجش آموزش پزشکی، ثبت نام (مرحله نظری) این آزمون از ساعت ۱۵ امروز ۹ آذر ماه آغاز شد و تا تا ساعت ۱۵ روز چهارشنبه ۱۲ آذر ماه از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir ادامه دارد.

آزمون مذکور روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه ۹۹ در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مستقر در تهران و به روش الکترونیک برگزار می‌شود.

بر اساس اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی، داوطلبان پیش از ثبت نام اینترنتی، باید در «مرکز خدمات آموزشی» وزارت متبوع تشکیل پرونده داده یا آن را تکمیل کنند. فقط افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، مجاز به شرکت در آزمون ملی هستند.

همچنین، کارت شرکت در آزمون از ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۹ دی ماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

منابع آزمون

فهرست منابع بخش اختصاصی آزمون ملی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور سال ۹۹ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی با پیوند منابع آزمون‌ها و منابع آزمون ملی دانش آموختگان خارج از کشور رشته دندانپزشکی سال ۱۳۹۹ قابل دسترسی است.

همچنین، فهرست منابع بخش علوم پایه آزمون ملی دانش آموختگان رشته‌ی دندانپزشکی خارج از کشور سال ۹۹ در همین سایت با پیوند منابع آزمون‌ها و منابع آزمون جامع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی در دسترس است.

زمان آزمون

بر اساس اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی، زمان آزمون دروس اختصاصی رأس ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه ۹۹ است.

  اقتصاد و کشاورزی اساس امنیت کشور است

آزمون دروس علوم پایه نیز رأس ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه همین روز برگزار می‌شود.

داوطلبانی که پیش از این در آزمون جامع علوم پایه شرکت کرده و قبول شده اند، می‌توانند از نمره قبولی قبلی خود استفاده کرده و در بخش علوم پایه آزمون شرکت نکنند.

بنا بر اعلام این اطلاعیه، پس از آزمون مرحله نظری اسامی قبول شدگان در سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می‌شود. قبول شدگان در مرحله نظری آزمون، برای شرکت در مرحله عملی آزمون به پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران معرفی می‌شوند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)