برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

تصویب طرح جامع منطقه ویژه گردشگری سلامت در فارس شتاب می‌گیرد

به گزارش چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی افزود: در جریان سفر به تهران و دیدار با مرتضی بانک رییس شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در خصوص منطقه ویژه گردشگری سلامت شیراز مباحثی مطرح و مقرر شد اقدامات لازم در جهت سرعت گرفتن روند تصویب این طرح انجام شود.

وی ادامه داد: همچنین در این دیدار مباحث مرتبط با مناطق ویژه اقتصادی شیراز، جهرم، لار، کازرون و نی‌ریز مطرح و پیگیری‌های لازم نیز انجام شد که قطعا این مذاکرات منجر به رونق هرچه بیشتر این مناطق و رفع موانع پیش رو خواهد شد.

استاندار فارس گفت: الحاق فرودگاه به منطقه ویژه اقتصادی لامرد، توسعه فعالیت‌ها در منطقه ویژه اقتصادی شیراز و جهرم و رفع مشکلات آنها،  تشویق سرمایه‌گذاران برای  ورود به منطقه ویژه جهت توسعه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری استان از دیگر موضوعات مطرح شده در دیدار با دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بود.

پیگیری پرداخت تسهیلات بانک ملی به واحدهای تولیدی فارس

رحیمی همچنین در جریان سفر خود به تهران در دیدار با مدیرعامل و هیات مدیره بانک ملی ایران موضوع پرداخت تسهیلات به برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی را پیگیری کرد.

تعیین تکلیف بانک ملی قدیمی شیراز در کنار ارگ کریمخانی و پیوستن این بنا به مجموعه زندیه و تبدیل آن به موزه از دیگر موضوعاتی بود که استاندار فارس در این دیدار مطرح کرد و مورد استقبال مدیرعامل بانک ملی ایران قرار گرفت.

همچنین استاندار فارس در این دیدار به فراهم بودن زمینه‌های لازم برای مشارکت بانک ملی در اجرای پروژه‌های این استان به ویژه پروژه‌های عمرانی و اقتصادی اشاره کرد که این مباحث نیز با نظر مثبت مدیرعامل بانک ملی همراه شد.

  مصرف تریاک مرگ زودرس در بیماران دیابتی را ۳۰ درصد افزایش می‌دهد

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)