برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

آمادگی اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم شرق چین برای همکاری با وزارت بهداشت

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم شرق چین، با توجه به اهمیت انتشار ویروس کرونا در کشور و به منظور حمایت از اعضای اتاق بازرگانی شرق چین نشست فوق العاده پیشگیری ویروس کوید۱۹ (کرونا) با حضور هیات مدیره، کمیته راهبردی، اعضا و مقاماتی از وزرات خارجه و هواپیمایی ماهان و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد.
در ابتدای این نشست «حسین نژاد صفری» رییس اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم چین (شرق) گزارشی از عملکرد ستاد همیاری شانگ‌های که با حمایت سرکنسولگری شانگ‌های تشکیل شده، ارایه کرد.

وی افزود: فعالیت های این ستاد در یک ماهه گذشته به پیشگیری از ابتلا ایرانیان مقیم چین به ویروس اکوید۱۹ (کرونا) و ایجاد شبکه توزیع مویرگی اقلام بهداشتی به تمام مناطق آلوده در چین منجر شد.

رییس اتاق بازرگانی ایرانیان مقیم چین همچنین گزارشی از ویروس کوید۱۹ (کرونا) و چگونگی انتشار آن در ووهان و سایر مناطق چین ارایه کرد و گفت: با توجه به تجربیات ارزشمند ستاد بحران و همیاری شانگ‌های، این ستاد آماده همکاری با وزارت بهداشت برای انتقال تجربیات در این زمینه است.

در پایان این جلسه نیز کمیته راهبردی این اتاق بازرگانی، گزارشی با عنوان فرصت‌های طلایی صادرات محصولاتی ایرانی به چین ارایه کرد که قرار است گزارش کامل به وزرات صنعت و معدن تجارت و اتاق بازرگانی تهران ارایه شود.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  واردات لباس گان به گروه کالایی دو منتقل شد