برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

۲۵ آذر؛ آغاز ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی، پیرو مصوبه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا در خصوص پذیرش براساس سوابق تحصیلی برای مقطع کارشناسی ارشد نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و مصوبات جلسات ۱۵ و ۱۶ شورای سنجش و پذیرش دانشجو، به اطلاع می‌رساند این مرحله از پذیرش دانشجو به صورت متمرکز توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای تمام زیرنظام ها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی صورت خواهد گرفت.

پذیرش دانشجو با این شیوه صرفاً برای نیمسال دوم سال تحصیلی است و تنها رشته محل‌هایی در این قالب پذیرش خواهند داشت که براساس ظرفیت پذیرش مندرج در دفترچه راهنمای سال ۹۹ تکمیل نشده و فاقد داوطلب مردود باشند.

ثبت نام این دوره از روز سه شنبه ۲۵ آذر ماه آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۳۰ آذر ماه ادامه خواهد داشت. متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام در تاریخ فوق به سامانه www.sanjesh.org مراجعه کنند.

همچنین دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته هم زمان با آغاز ثبت نام توسط سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

داوطلبان درخصوص هرگونه سوال یا ابهام در زمینه ثبت نام الکترونیکی در دوره پذیرش براساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد، به سامانه پاسخگویی مجازی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

به گزارش ایرنا، دانشگاه‌های سراسری و آزاد در سال ۹۹ روند متفاوتی را برای جذب دانشجو در پیش گرفته اند؛ به این ترتیب که مطابق با اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرش در رشته محل‌هایی که ظرفیت آنها طی برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۹ در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی آزاد و سراسری تکمیل نشده و تمامی داوطلبان در انتخاب رشته خود پذیرفته شده اند، براساس سوابق تحصیلی که همان معدل دوره کارشناسی است، صورت خواهد گرفت.

  کفش ورزشی با مکانیسم هیدرولیکی در بیرجند ساخته شد

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)