برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

راهنمای خرید عطر زنانه برترین برند های جهان

عطر و بوی علامت باید در هر شرایط و هر سنی بی انتها و پوشیدنی باشد. اما مطمئناً ، با وجود عطرهای بسیار زیادی که در بازار وجود دارد ، یافتن عطر مناسب شما می تواند یک چالش باشد. پیشخوان های زیبایی و ویترین فروشگاه های اینترنتی با جدیدترین و بهترین مارک های عطرهای بی انتها تهیه شده اند ، اما از کجا می دانید که خرید جدید شما چیست؟

یک مکان برای شروع: عطرهای کلاسیک که نسل های زیادی وجود داشته و آزمایش زمان را کرده اند. عطرهای خوش طعم موجود در لیست ما از بهترین عطرها به هر دلیلی پیرو فرقه هستند – رایحه های غیر قابل مقاومت آنها هرگز قدیمی نمی شوند. در اینجا ، متخصصان زیبایی ما بهترین عطرهای زنانه را برای هر مناسبت ، عطر و بوی خوش و فصلی از جمله انتخاب های پرفروش ، عطرهای زنانه مورد علاقه آقایان ، بهترین عطرهای محل کار و موارد دیگر جمع آوری می کنند

 

یکی از چیزهایی که در دیدارهای اولیه و یا حضور در اجتماع از اهمیت زیادی برخوردار است، استفاده از عطر و ادکلن مناسب است، زیرا حتی اگر ظاهر و یا رفتارهای شما از یاد کسی برود، هیچ گاه عطر شما را فراموش نخواهد کرد. برخی برای خرید ادکلن‌های مردانه و زنانه سردرگرم اند و نیاز به یک سری راهنمایی دارند.

 

انواع رایحه‌ ی عطرها 

رایحه‌ی گل: در واقع این عطر ها محبوب همه به ویژه بانوان بوده است. این عطرها شامل رایحه‌های یک گل یا ترکیبی از چندین گل است. معمولا ازگل‌هایی با رایحه‌های قوی برای آن‌ها استفاده می‌شود، مانند: رز، یاس، مریم و… . نمونه‌های این عطر نوع به دلیل محبوبیت رایحه‌اش، توسط برندهای معتبر عطر و ادکلن تولید شده است. عطرهای زنانه‌ی شنل (channle و کارل لاگرفلد از این دست‌اند.

رایحه‌ی شرقی: معمولا از رایحه‌های خاکی با بوی مشک و عنبر ساخته می‌شود که به شدت بویی اغواکننده، گرم، شیرین و گاهی ته بوی ادویه‌ها را دارند. برای مثال هل و دارچین با عطر یاس و ارکیده تلفیق‌شده و این نوع رایحه را تشکیل می‌دهد. ادو پرفیوم جیوانچی و ادو پرفیوم زنانه‌ی گرلن شالیمار از این دست‌اند.

میوه‌ای: این عطر رایحه‌ای شیرین از میوه‌های خوشبو و خوشایند مثل هلو، سیب و انبه دارد و گاهی با رایحه‌ی برخی گل‌ها ترکیب می‌شود. ادو تویلت هاراجوکو لاورز و ادو تویلت رالف لورن از این دست‌اند.

 

هر عطری را  در چه زمانی باید استفاده کرد؟ 

عطرهایی با عصاره‌های شکلات و ادویه‌های شرقی و مرکبات و هندوانه، از عطرهای خنک می‌باشند که مناسب برای استفاده در تابستان هستند. در مقابل عطرهایی با رایحه‌های گرم و شیرین مورداستفاده در زمستان می‌باشند.

 

انواع برندهای عطر 

عطر بلک اوپیوم: این عطر از رایحه‌های شیرینی مثل قهوه و وانیل تشکیل‌شده و موجب احساس جوانی در فرد می‌شود. این عطر از عطرهای لاکچری زنانه هست.

  دمیدن امید به صنایع دستی مازندران با تدبیر دولت

ادکلن فارنهایت دیور: این عطر از پرفروش‌ترین انواع عطر تلخ و خوشبوی مردانه است که برای پاییز و زمستان مناسب است.

عطر آمواج: این عطر به درخواست سلطان قابوس در عمان ساخته شد که طرفداران زیادی در میان زنان خاورمیانه دارد.

ادکلن جگوار: این عطر، عطری خنک و تلخ است که مورد استفاده برای فصول گرم هست و کاملا مردانه و خاص است.

عطر ادکلن گرلن: یک عطر فرانسوی است که اکثرا زنانه هست و مدل اصل آن ماندگاری بالایی دارند.

ادکلن لالیک (Lalique): عطری معروف مردانه و اصالتا فرانسوی بوده و دارای جعبه‌ای شیشه‌ای و بسیار شیک هست.

ادکلن چاستیتی: این عطر خنک و تند و تیز بوده و با رایحه‌ای جذاب حس و شور جوانی را برای زنان زنده می‌کند.

عطر VIP 212: عطری با رایحه‌ی گرم و تند و با بوی شرقی هست که مناسب برای فصول سرد است.

ادکلن مونت بلنک لجند (Mont blanc-legend): این عطر خنک و شیرین بوده معطر از گل‌های سرخسی هست.

گلدن سیکرت: این عطر مخصوص بازیگر مطرح سینمای اسپانیا و جهان یعنی آنتونیو باندراس می‌باشد که دارای رایحه‌ای تند و گرم است.

عطر ادکلن زارا: این عطر، نوعی عطر اسپانیایی است که در بیش از 78 کشور دنیا فروشگاه دارد. خرید عطر زنانه چگونه از ادکلن استفاده کنیم

برای ماندگاری عطر، باید آن را بر روی نقاط نبض‌دار بدن که همواره گرم هستند، زد.بهترین قسمت‌ها، گردن، مچ دست نشانه می‌باشند. بهترین زمان برای زدن عطر نیز، بعد از حمام است، زیرا پوست بدن کاملاً تمیز بوده و عطر را جذب می‌کند.

 

فرق بین عطر و ادکلن چیست؟ 

عطر یا پرفیوم (Perfume): پرفیوم‌ها شیکولات از 20 الی 40 درصد اسانس روغن خالص ساخته شده. میزان غلظت و ماندگاری‌شان بسیار بالا هست.

ادکلن: ادکلن یا EDC، غلظت کمتری از پرفیوم داشته و 2 تا 7 درصد اسانس خالص معطر دارد. ماندگاری بوی آن کمتر از عطر می باشد و حداکثر 2 ساعت است.

 

تستر عطر چیست؟ 

معمولا کمپانی‌های تولیدکننده‌ی عطر، به همراه خود عطر، تیستری را که قابل فروش نیست می‌فرستند تا تبلیغی برای عطرشان شود. چون که هر عطر با هر بار پاف، چندین میلی از موادش را از دست می‌دهد، برای همین از خود عطر اصلی قبل از خرید نباید استفاده شود. قیمت عطر زنانه و مردانه بسته به اصل یا فیک بودن آن و برندش متغیر هست.

شما می‌توانید انواع برندهای معتبر عطرهای سال 2020 را مثل: مارلی، دانهیل،Pour Homme، اسکلاره (Sclaree)،Sauvage dior و… را با قیمت مناسب  از دیجی‌کالا خریداری کرده و از خرید خود نهایت رضایت را داشته باشید.