برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

سربازان فناور جذب می‌شوند

به گزارش روز چهارشنبه بنیاد ملی نخبگان؛ با توجه به گفتمان‌سازی انجام شده از سوی معاونت علمی و فناوری پروژه سرباز فناور و امریه سربازی در این معاونت و دیگر دستگاه‌های اجرایی گسترش یافته است.

براساس نیازمندی‌های معاونت علمی و فناوری ریاست ‌جمهوری، نیروهای امریه سربازی باید در مقاطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد از دانشگاه‌های دولتی فارغ‌التحصیل شده باشند.

همچنین اولویت پذیرش با فارغ التحصیلان رشته‌های مدیریت مالی، اقتصاد و حسابداری است. نیروهای امریه متقاضی استفاده از این فرصت کاری، باید بر مجموعه نرم‌افزار آفیس تسلط کامل داشته باشند. همچنین آشنایی ابتدایی با برنامه نویسی کامپیوتر نیز یکی دیگر از شرایط پذیرش است.

برابر قانون، نیروهای متقاضی پذیرش به عنوان سرباز فناور و امریه سربازی در نهادهای دولتی نباید از غیبت برخوردار باشند. داوطلبان باید ساکن استان تهران باشند. علاقه‌مندان می‌توانند رزومه خود را به نشانی الکترونیک [email protected]  ارسال کنند.  

منتخبان پذیرفته شده دوره خدمت سربازی خود را به صورت امریه در معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری سپری می‌کنند.

با توجه به گفتمان‌سازی انجام گرفته از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست ‌جمهوری، در حال حاضر بسیاری از دستگاه‌های دولتی، فارغ‌التحصیلان با استعداد و نخبه دانشگاهی را به عنوان امریه جذب می‌کنند.

امریه سرباز فناور نیز، نام یکی دیگر از بسته‌های خدمتی این معاونت است که به شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان فناور زیست‌بوم نوآوری کشور اختصاص یافته است.

بر اساس این گزارش، مهلت ارسال رزومه تا ۱۵ دی ماه ۱۳۹۹ است.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  ۴۰۰ انجمن علمی در سطح کشور فعالیت می‌کنند