برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

مرکز تحقیقات حقوق زنان و خانواده دانشگاه آزاد دامغان افتتاح شد

نعمت الله نعمتی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، بیان کرد: احکام خانواده، تربیت فرزندان، شناسایی آسیب‌های جامعه و بررسی قوانین حقوق زنان از مواردی است که در این مرکز مورد تحقیق قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: این مرکز با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان و بسیج دانشجویی استان سمنان در محل دانشگاه ایجاد شده و آغاز به کار کرده است. 

نعمتی اضافه کرد: دانشگاه آزاد و بسیج برای رسیدن به اهداف بلند خود در این مرکز، نیازمند همراهی و همکاری کلیه نهادهای مرتبط با موضوع خانواده هستند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان یکی از پنج دانشکده برتر کشور است و رشته حقوق خانواده در این دانشگاه تدریس می‌شود، مرکز تحقیقات حقوق زنان و خانواده در این دانشگاه ایجاد شد. 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان، زنان و خانواده را ۲ قطب اصلی فعالیت تحقیقاتی در این نهاد دانست و افزود: مسائل و مشکلات در خانواده از محورهای اساسی اقدام های مرکز تحقیقات حقوق زنان و خانواده به شمار می‌آید که امیدواریم بتوانیم نقش مهمی در کاهش آسیب ها و از بین بردن مشکلات خانواده و پیشگیری از آسیب ها داشته باشیم.

این واحد دانشگاهی در طول ۳۵ سال اخیر، موفق شده است تا بیش از ۳۰ هزار فارغ‌التحصیل را به جامعه تقدیم کند. 

دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان دارای سه‌هزار و ۲۰۰ دانشجو، ۱۲۲ رشته فعال، ۱۰۴ عضو هیات علمی و ۱۸۳ استاد حق التدریس است.

این دانشگاه آزاد اسلامی دارای دانشکده‌های داروسازی، علوم کشاورزی و صنایع غذایی، علوم پایه، حقوق و فنی و مهندسی است.

  هزینه ریالی شرکت‌های هواپیمایی و فروش بلیط برحسب نرخ دلار

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)