برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

" سردار" بازی جدی سال شد

به گزارش روز جمعه ایرنا از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازی ” سردار” ساخته تیم آزمایشگاه واقعیت افزوده شناختی (کارلَب) در دانشگاه هنر اسلامی تبریز با هدف ترویج گردشگری ایده طراحی نرم­افزاری برای بازدید از خانه ستارخان، سردار ملی در تبریز را دستاویز خلق بازی‌ای جذاب کرده تا مخاطب تجربه متفاوتی از بازدید از این موزه تاریخی به کمک فناوری واقعیت افزوده داشته باشد.

با اعلام هیات داوران بخش جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۹ این بازی به خاطر داشتن زیرساخت فنی مناسب، خلاقیت در ارائه خدمات به حوزه گردشگری و ساختار تجاری قابل قبول به عنوان بازی جدی سال انتخاب شد.

همچنین بازی ” ویلکا” با موضوع توان‌بخشی که با رویکرد کمک به توان‌یابانی که از ویلچر استفاده می‌کنند، طراحی شده است رتبه دوم این بخش و جایزه ۶ میلیون تومانی را کسب کرد. بازی “تکاپو” با موضوع سبک زندگی نیز رتبه سوم و جایزه ۵ میلیون تومانی را دریافت کرد.

با اعلام هیات داوران بازی‌های راز متان، ری اکشن و فیروزه نیز به ترتیب رتبه‌های بعدی بخش جشنواره بازی جدی سال ۱۳۹۹ را به دست آوردند و جوایز ۴ میلیون تومانی، ۳ میلیون تومانی و یک میلیون تومانی به آنها اهداء شد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  طراحی سامانه ارتباط بیمار با پزشک توسط محققان کشور