برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

نام نویسی کارنو ویژه متخصصان نانو آغاز شد

به گزارش روز شنبه ستاد ویژه توسعه فناوری نانو،  رویداد کارنو با همراهی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، سازمان فنی‌وحرفه‌ای و مرکز تربیت مربی کشور، با رویکرد توانمندسازی سرمایه‌های انسانی ویژه‌ متخصصان فناوری نانو، در ماه های دی و بهمن ۱۳۹۹ بصورت مجازی و در بستر اسکای روم برگزار می‌شود.

در این رویداد؛ فضای ورود به کسب‌وکار شبیه‌سازی شده و شرکت­‌کنندگان با ادبیات و همچنین چالش‌های ایجاد یک کسب‌وکار آشنا می­‌شوند، محتوای آموزشی این رویداد در قالب کارگاه­‌های آموزشی، مشاوره‌ها و همچنین مسابقه کسب‌وکار به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود، در روز پایانی نیز شرکت‌کنندگان ایده‌های خود را در مقابل داوران ارائه نموده و تیم­‌های برتر معرفی و به آن­‌ها جوایزی اهدا می­‌شود.

آشنایی با مدل بوم کسب‌وکار،  آشنایی با مباحث مالکیت فکری،  آشنایی با جستجو و ثبت پتنت،  آشنایی با روش‌­های بازاریابی و تجاری‌سازی،  آشنایی با کارآفرینان موفق،  شناخت توانمندی­‌های فردی و شخصیتی،  کار تیمی از برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی این رویداد هستند.

علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت karnostartup.ir مراجعه کنند، همچنین برای استفاده ازکدهای تخفیف ثبت نام زودهنگام تنها تا تاریخ ۸ دی ماه فرصت دارند.

این رویداد از ۱۶ الی ۳۵ در دی ماه بر بستر اسکای روم برگزار می شود.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  ماسک در اولویت بازرسی‌های ستاد تنظیم بازار قرار گرفت