برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

سند آمایش سرزمینی دانشگاه آزاد اسلامی تدوین شد

به گزارش روز دوشنبه معاونت آموزشی وزارت بهداشت، مدیر کل توسعه سلامت دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه هماهنگی مسئولان شورای گسترش وزارت بهداشت با مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اسناد وزارت بهداشت و بسته‌های تحول و نوآوری، از آنها با عنوان اسناد بالادستی نام برد که در تدوین سند آمایشی دانشگاه آزاد از آنها استفاده شده است.

«امین قاسم بگلو» گفت: در سند آمایش سرزمینی دانشگاه آزاد اسلامی، کل کشور بر اساس سند آمایش سرزمینی به ۱۰ کلان منطقه و منطبق بر کلان مناطق وزارت بهداشت تقسیم شده تا دبیرخانه‌های این کلان مناطق با دبیرخانه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت در تعامل و همکاری باشند و بتوانیم از تجربیات دبیرخانه‌ی کلان مناطق دانشگاه‌های علوم پزشکی استفاده کنیم.

مسئول واحد نظارت و ارزیابی واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد و موسسات غیردولتی نیز در سخنانی تاکید کرد: در تدوین سند آمایش سرزمینی دانشگاه آزاد اسلامی بحث نیازسنجی به صورت کامل مد نظر بوده است.

«احمد فخری» ادامه داد: سهم دانشگاه آزاد اسلامی برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز کشور در نظر گرفته شده است.

دبیر شورای گسترش وزارت بهداشت نیز ضمن تقدیر از مسئولان دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: سند آمایش سرزمینی دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه‌ای از اطلاعات ارزشمند است و همگام سازی حوزه‌ی پژوهش با آموزش در این سند، نقطه‌ی قوتی محسوب می‌شود که قابل ملاحظه است.

«محمدحسین آیتی» تصریح کرد: گسترش باید بر اساس سند آمایش و سند برآورد نیروی انسانی انجام شود،  لذا لازم است سند آمایش سرزمینی دانشگاه آزاد با سند برآورد نیروی انسانی مورد نیاز وزارت بهداشت تا سال ۱۴۰۸ تطابق یابد.

  تاثیر چاقی همسران بر بیماری قلبی مردان

«حمید اکبری» مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت نیز در این جلسه ضمن جمع‌بندی بر ادامه برگزاری جلسات کارشناسی تاکید کرد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)