برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

حدود ۵۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات به حوزه کشاورزی پرداخت شده است

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، حجت الله فیروزی در تشریح نشست امروز این کمیسیون افزود: در این نشست حجت الله صیدی مدیر عامل بانک صادرات گزارشی از اقدامات این بانک در حوزه صنعت و معدن ارائه کرد و براساس این گزارش، بانک صادرات حدود ۲ هزار و ۵۲  شعبه در کشور و ۲۴ هزار پرسنل دارد همچنین سرمایه این بانک حدود ۱۷۵ هزار میلیارد ریال است و مشتریان آن حدود ۴۴ میلیون مشتری  با ۲۰ میلیون کارت فعال بانکی و ۷۶۳ هزار پایانه فروش است.

وی درباره تسهیلات ارائه شده به بخش صنعت، معدن و کشاورزی توسط بانک صادرات، اضافه کرد: علاوه بر ارائه تسهیلات به حوزه مسکن، حدود ۶۲۰ هزار میلیارد ریال برابر با ۶۲ هزار میلیارد تومان در ۹ ماه سال جاری به صنعت و معدن ارائه شده، همچنین حدود ۵۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات به حوزه کشاورزی پرداخت شده است.

نماینده مردم فسا در مجلس یازدهم کُندی بانک‌ها در ارائه تسهیلات به سرمایه گذاران بخش خصوصی و واحدهای تولیدی و درخواست تضامین سنگین را از جمله انتقادات نمایندگان در این جلسه برشمرد.

فیروزی اصلاح طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه معدن اعاده شده از سوی شورای نگهبان  را دومین دستور کار کمیسیون متبوعش در نشست امروز برشمرد و ادامه داد: براساس این طرح قوانین منسوخ و زائد حوزه معدن حذف می‌شود که به دلیل اشکال عبارتی از شورای نگهبان به مجلس بازگشته بود و در جلسه امروز اصلاح شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه بررسی طرح تحول بازار و صنعت خودروی سبک سومین دستور کار کمیسیون صنایع و معادن بود، خاطرنشان کرد: کلیات طرح مذکور در جلسات گذشته کمیسیون بررسی شده بود بنابراین در نشست امروز تعاریف آن بررسی شد.

  ستاری: حوزه پروبیوتیک در کشور مغفول مانده است

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)