برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

۱۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به تعاونی‌های دانش‌بنیان تخصیص یافت

به گزارش روز دوشنبه از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، علی وحدت در مورد عملکرد صندوق نوآوری در حوزه تعاونی‌های دانش بنیان افزود: در حال حاضر ۱۲۲ تعاونی دانش‌بنیان از معاونت علمی مجوز دارند که از این تعداد ۱۰۱ شرکت فعال بوده و از صندوق نوآوری و شکوفایی تسهیلات دریافت کرده‌اند.

وی بیان کرد: بر این اساس تاکنون ۱۶۰ فقره تسهیلات برای تعاونی‌های دانش‌بنیان به ارزش ۱۱۰ میلیارد تومان از صندوق نوآوری و شکوفایی اخذ شده است، میزان تسهیلات اعطا شده نسبت به تعداد تعاونی‌های دانش بنیان فعال نشان می‌دهد که برخی شرکت‌ها از چند سرویس مختلف استفاده کرده‌اند.

وحدت ادامه داد: توزیع تعاونی‌های دانش‌بنیان در سطح کشور معنادار است و تنها ۲۳ تعاونی دانش‌بنیان در تهران مستقر هستند؛ این در حالی است که بیشترین فراوانی شرکت‌های دانش‌بنیان در تهران است. 

وحدت در مورد تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان نیز گفت: خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی نیز در سال‌های اخیر به بیش از ۱۰ برابر رسیده است و بخش زیادی از شرکت‌های دانش بنیان از خدمات مالی صندوق نوآوری استفاده کرده‌اند، برخی از این خدمات به تامین هزینه استقرار شرکت‌های دانش بنیان اختصاص دارد، مرکز نوآوری و توسعه تعاون نیز می‌تواند از خدمات صندوق نوآوری در زمینه استقرار استفاده کند.

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی بیان کرد: ضمانت تعاون خدمت دیگری است که ظرف یک هفته آینده عملیاتی می‌شود و برای معرفی ظرفیت‌های بخش تعاون صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت‌های دانش بنیان این حوزه تعلق می گیرد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  تخم مرغ در بازار شانه‌ای ۳۰ هزارتومان شد