برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

نمایشگاه اختصاصی ایران اسفندماه در اقلیم کردستان عراق برگزار می‌شود

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از سازمان توسعه تجارت ایران، فرزاد پیلتن افزود: براساس برنامه‌های این سازمان، در چارچوب توسعه همکاری‌های تجاری با کشورهای همسایه بوسیله برگزاری نمایشگاه‌های معرفی کالا و محصولات ایرانی، نمایشگاه اختصاصی ایران از ۱۸ لغایت ۲۱ اسفندماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اربیل کردستان عراق برگزار می شود.

وی افزود: این نمایشگاه با همکاری کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در اربیل و تحت نظارت دفتر عربی آفریقایی سازمان توسعه تجارت برگزار خواهد شد.
پیلتن تصریح کرد: یک شرکت نمایشگاهی با کسب مجوز از سازمان توسعه تجارت ایران اقدام به برپایی این نمایشگاه خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه میزبان محصولات ایرانی در زمینه های لوازم و تجهیزات ساختمان، فولاد و معادن، لوازم خانگی، مواد غذایی، مواد شوینده و بهداشتی و ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی بوده و شرکت‌کنندگان در آن از تسهیلات حمایتی سازمان توسعه تجارت ایران برخوردار خواهند شد.  
مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران تصریح کرد:بنابرظرفیت‌های مناسب صادرات به کشور عراق به نظر می‌رسد حضور شرکت‌های تولیدی ایرانی در این نمایشگاه بتواند نقش مهمی در شناخت بازار و همچنین آشنایی تجار و مصرف‌کنندگان عراقی با تولیدات این شرکت‌ها ایفا کند.
علاقمندان به مشارکت در نمایشگاه اختصاصی ایران در اقلیم کردستان عراق- اربیل می توانند با مراجعه به پورتال سازمان توسعه تجارت ایران اطلاعات بیشتر را در این ارتباط کسب کنند. 
به گزارش ایرنا، امسال درمدت ۹ ماهه گذشته، ۱۱۰ میلیون تن کالا به ارزش ۵۲ میلیارد دلار بین ایران و کشورهای مختلف مبادله شد که سهم صادرات ۵۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تن به ارزش ۲۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار بود.
سهم عراق در واردات کالاهای ایرانی به این کشور ۲۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تن به ارزش پنج میلیارد و ۹۰۰ میلیون دلار بود و در مقام دوم مقاصد صادراتی ایران قرار گرفت.

  تصفیه پساب صنعت نساجی با استفاده از منسوجات مبتنی بر فناوری نانو

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)