برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

نخستین دوره شتاب‌دهی تیم‌های استارتاپی حوزه سالمندان برگزار می‌شود

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی مرکز نوآوری صبا،  مرکز نوآوری صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری ماموریت ارتقای کیفیت زندگی سالمندان و بازنشستگان را سرلوحه فعالیت خود قرار داده و در تلاش است اکوسیستم استارتاپی و نوآوری کشور را نسبت به این حوزه حساس و فعال کند.

عادل دهدشتی افزود: رویداد صبانو به عنوان یکی از معدود رویداد استارتاپی و ایده یابی در زمینه بازنشستگان و سالمندان، در محورهای سلامت جسمی، اوقات فراغت، گردشگری، سلامت روان و توان افزایی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی در حال اجرا است که با استقبال قابل توجهی در اکوسیستم نوآوری مواجه شده است.

وی ادامه داد: پس از فراخوان اولیه این رویداد در مهرماه ۹۹، ۱۰۷ تیم از ۲۳ استان در رویداد صبانو شرکت کردند که از این میان ۵۴ تیم موفق شدند به مرحله دوم ارزیابی رویداد راه پیدا کنند. پس از داوری ۱۵ تیم به مرحله نهایی و ارزیابی و انتخاب اولین دوره شتابدهی و جذب مرکز نوآوری صبا راه می یابند.

دهدشتی گفت: با پایان یافتن مرحله دوم داوری و ارزیابی تیم ها و طرح های ارائه شده به رویداد صبانو، مرحله پایانی این رویداد جمعه دوازدهم دی ماه برگزار می شود.

وی افزود: همچنین ۱۹ تیم نیز در مرحله پیش شتابدهی، تدوین طرح و کسب و کار و توان افزایی فردی و تیمی قرار دارند که در دوره آینده رویداد صبانو که در ۲ ماه آینده برگزار می شود، حضور خواهند داشت.

مدیرعامل مرکز نوآوری صبا اظهار داشت: این مرکز در راستای ماموریت های خود آمادگی ارتباط و پذیرش سایر تیم ها در سطوح مختلف پیشرفت و در حوزه های سلامت جسمی، توان افزایی اجتماعی و اقتصادی، سلامت روانی را دارد.

  اثبات تاثیر فعالیت بدنی در کنترل وزن

مرکز نوآوری صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری، ماموریت اجتماعی خود را تلاش در راستای بهینه و مطلوب تر کردن کیفیت زندگی بازنشستگان و سالمندان از طریق ایده های نوآورانه و کسب و کارهای نو تعریف کرده است و از شهریور ماه ۹۹ فعالیت خود را آغاز کرد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)