برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

سومین تور موتورسواری به مناسبت شهادت سردار سلیمانی برگزار شد

سعیدباقری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: برگزاری سومین و بزرگترین تور موتور سواران کشور به مناسبت بزرگداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در روز جمعه ۱۲ دی به سرپرستی برگزار شد.
وی افزود: در این تور تعداد ۱۴۰موتورسوار که از گروه های برتر و پیشکسوت اعم از گروه‌بابی تراولز، انجمن بنلی سواران، انجمن کلیک سواران  و گروه های مردمی، تعدادی از خانواده های ایثارگران، بانوان و اعضای پیست موتورسواران با رعایت موازین اسلامی و شیوه نامه های بهداشتی شرکت کردند و با ادای احترام به شهید والا مقام محسن فخری زاده بر سر مزار آن شهید بزرگوار و حرکت نمادین با پرچم های مشکی این روز را گرامی داشتند. این تور موتور سواری از محوطه برج میلاد آغاز شد و مقصد این تور کاخ موزه نیاوران بود.

باقری با بیان اینکه برگزاری این گونه تورها تحت نظارت و مجوز پلیس راهور انجام می شود گفت: بسیاری از جوانان با حضور در این تورهای موتورسیکلت می توانند با رعایت کامل مقررات از تجربه ورزش مفرح و پر انرژی را داشته باشند.

وی  با بیان اینکه برگزاری این گونه ها  تورهای موتور سواری در دیگر کشورها نیز بسیار رایج است گفت: در نظر داریم  با پایان دوره همه گیری کرونا این‌ تورها را به سفر به کشورهای همسایه و اروپایی گسترده کنیم که قطعا به توسعه گردشگری کشور کمک می کند.

اجرای تور موتورسواران کشور در ایام خاص (مناسبت‌های ملی و مذهبی) همانند برگزاری نخستین تور در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) همچنین سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور زنده نگه داشتن  نام و یاد آن ها و همچنین ادامه راه آنان و حفظ ارزش های امام و انقلاب در بین جوانان است.

  بهره‌برداران آب‌های زیرزمینی از امسال آب‌بها پرداخت می‌کنند

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)