برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

طراحی نرم‌افزار برنامه‌ریزی پالایشگاه شازند در دانشگاه اراک آغاز شد

دکتر سید محمدرضا حسینی نسب روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: قرارداد پژوهشی با عنوان « طراحی بستر نرم افزاری منعطف برنامه‌ریزی تولید و زمان‌بندی تعمیرات اساسی شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) » بین دانشگاه اراک و شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) منعقد شده‌ است.
وی ادامه‌داد: این طرح با هدف تهیه نرم افزاری است که با استفاده از آن بتوان، برنامه تولید میان‌مدت و کوتاه مدت پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند و زمان‌بندی تعمیرات اساسی واحدهای پالایشی این شرکت از طریق مدل سازی برنامه‌ریزی ریاضی را انجام داد.

عضو هیات علمی گروه مهندسی صنایع دانشگاه اراک و مدیر این طرح پژوهشی افزود: در این طرح مدل سازی برنامه ریزی ریاضی به‌گونه‌ای انجام می شود که بهینه‌سازی سود شرکت را به همراه داشته باشد.

حسینی نسب اظهار داشت: محصول نرم‌افزاری این طرح، مشابه داخلی و یا حتی خارجی نداشته و ساخت آن با پیچیدگی‌های فنی قابل توجهی همراه است.
وی افزود: این طرح توسط پنج نفر از اعضای هیات علمی گروه‌های مهندسی صنایع و مهندسی شیمی دانشگاه اراک و در مدت ۲۱ ماه انجام می‌شود.

عضو هیات علمی گروه مهندسی صنایع دانشگاه اراک و مدیر این طرح پژوهشی خاطرنشان کرد:  انجام این طرح در راستای رسالت دانشگاه در استفاده از ظرفیت‌های علمی خود برای توسعه هر چه بیشتر صنعت استان انجام می شود.

شرکت پالایش نفت امام‌خمینی(ره) شازند دومین تولیدکننده بزرگ بنزین در ایران پس از پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس است که در سال ۱۳۷۲ توسط شرکت ملی نفت ایران ایجاد شد.

  نتیجه نهایی آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ هفته آینده اعلام می‌شود

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)