برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

فرصت جدید ثبت‌نام فراخوان دستیار پزشک پژوهشگر در فروردین 99

به گزارش روز دوشنبه معاونت فرهنگی- دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هفتمین فراخوان جذب برای برنامه دستیار پزشک پژوهشگر ۱۳۹۹ از اول تا دهم اسفندماه ۹۸ انجام شد، اما به دنبال لغو آزمون دستیاری در اسفندماه ۹۸ و موکول شدن آن به اردیبهشت ۹۹، فراخوان پذیرش دستیار پزشک پژوهشگر در نیمه دوم فروردین ۱۳۹۹ مجددا تمدید خواهد شد.

فرم ثبت نام در دوره پزشک پژوهشگر در سامانه واحد توسعه ظرفیت تحقیقات علوم پزشکی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به نشانی rcd.research.ac.ir  قرار دارد و داوطلبان می توانند نیمه دوم فروردین ماه ۹۹ آن را تکمیل کنند.

پس از ثبت نام، مصاحبه در مدت زمان اعلام شده انجام خواهد شد.

محور اصلی فعالیت‌های برنامه پزشک پژوهشگر، کسب دانش و مهارت‌های بالینی و پژوهشی بطور هم زمان و هدفمند در یک حیطه خاص از علم پزشکی است.

برنامه پزشک پژوهشگر مقطع جدید دانشگاهی نبوده و برنامه آموزشی (کاریکولوم) آن عملا ترکیبی از محتوای دوره تخصصی یا فوق تخصص/ فلوشیپ بالینی به علاوه دوره PhD by Research است.

همه قوانین حاکم بر آموزش دوره تخصص و یا فوق تخصص/فلوشیپ های بالینی و همچنین دوره PhD by research در برنامه پزشک پژوهشگر نیز اعمال می‌شود، مگر آنکه در این آیین نامه به‌صورت دیگری آمده باشد.

پذیرش دستیاران این برنامه در قالب ظرفیت استعدادهای درخشان و یا مازاد بر ظرفیت ورودی دوره‌های تخصصی یا فوق تخصصی در دانشگاه‌های کشور خواهد بود.

شرکت در برنامه پزشک پژوهشگر برای دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کاملا ً‌اختیاری است.

هیچ گونه محدودیتی در نوع استخدام (پژوهشی، آموزشی، و یا درمانی) برای فارغ التحصیلان برنامه پزشک پژوهشگر در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی وجود ندارد.

  دانلود آهنگ مهران زاهدی به سوی تو

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)