برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

رویداد ایده تا اجرا در مدیریت مصرف برق در فضای مجازی برگزار می‌شود

به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این رویداد به همت شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد و همکاری مرکز شتاب ایده از امروز- شنبه – اجرایی می شود.

 شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و استارتاپ‌ها می‌توانند ایده‌های خود را برای ارائه در این رویداد از امروز به صورت کاملا مجازی ارسال کنند.

ایده‌ها و طرح‌های ارائه شده پس از ارزیابی و بررسی توسط هیئت داروان در صورت انتخاب، می‌توانند از بسته حمایت مالی این رویداد برخوردار شوند. اجرایی شدن ایده‌ها و کمک به حل مشکلات موجود در صنعت برق از جمله معیارهای است که بر اساس آن ایده‌های برتر انتخاب می‌شوند.

با توجه به اینکه فناوران و فعالان این حوزه نیز مانند دیگر شهروندان به جهت رعایت توصیه‌های پزشکی در خصوص ویروس کرونا  در منزل حضور دارند، فرصت خوبی برای ایده پردازی و تفکر لازم در جهت ارائه روش‌های نوین مدیریت مصرف برق، خواهد بود تا با موفقیت مشکل پیک تابستان ۱۳۹۹ حل شود.

در این رویداد یک ماه منتورینگ آنلاین و ارایه سرمایه بذری اولیه به تیم های منتخب توسط شرکت های حامی طرح در نظر گرفته شده است، استارتاپ‌ها، شرکت‌های فناور و صاحبان ایده، می‌توانند برای ثبت ایده‌های خود و کسب اطلاعات بیشتر  به سایت https://www.meedc.ir/ یا http://www.ideaacc.ir/  مراجعه کنند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  نانوذرات از سدخونی مغز برای درمان سرطان عبور کرد