برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

دانشجویان به مسابقه کتابخوانی فراخوانده شدند

مسابقه در خانه با کتاب می‌مانیم توسط نهادنمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان برگزار می‌شود و دانشجویان از امروز چهارشنبه ۲۸ اسفندماه ۹۸ تا ۲۵ فرورردین ماه ۹۹ برای ثبت نام فرصت دارند.

دانشجویان برای ثبت نام ابتدا باید در سایت آموزش مجازی دانشگاهیان به آدرس www.ec.nahad.ir ثبت نام کرده و با انتخاب پویش دانشجویی در خانه با کتاب می‌مانیم وارد روند مسابقه شوند.

مسابقه در سه سطح برگزار می‌شود که زمان سطح یک ۸ فروردین ماه، سطح ۲ در تاریخ ۱۴ فروردین و سطح سه نیز اواخر فروردین برگزار می‌شود.

هر کتاب به سه بخش تقسیم شده و هر بخش یک آزمون میانی کوتاه خواهد داشت و در پایان یک آزمون جامع از هر سه بخش گرفته خواهد شد.

شرط ورود به آزمون بعدی قبولی در آزمون قبلی است و در صورت عدم قبولی در آزمون اول بعد از ۲۴ ساعت امکان مجدد شرکت در آزمون فراهم خواهد شد. (تا سه آزمون)

تعداد سوالات سه مرحله اول ۵ سوال در هر مرحله است. معیار قبولی در سه آزمون اول (آزمون‌های میانی) پاسخ به ۳ سوال از ۵ سوال است. معیار قبولی در آزمون نهایی (آزمون جامع از کل کتاب) نیز کسب نمره ۱۵ از ۲۰ نمره است.

منابع در نظر گرفته شده برای آزمون:

۱- کتاب صراط (استاد علی صفایی حائری)

۲- کتاب انسان ۲۵۰ ساله (مجموعه بیانات مقام معظم رهبری)

۳- کتاب نخل و نارنج (دکتر وحید یامین‌پور)

دانشجویان می‌توانند برای دریافت نسخه الکترونیکی کتاب‌ها از نرم افزار تلفن همراه طاقچه (نرم افزار دانلود کتاب الکترونیکی و صوتی) استفاده نمایند.

  تولید نانوحاملی که تنها در سلول‌های بیمار دارو آزاد می‌کند

جوایز:
۲۰ جایزه ۱۵میلیون ریالی (ویژه دانشجویان که در سطح سه شرکت کردند)

۳۰جایزه ۱۰ میلیون ریالی (ویژه دانشجویان که در سطح سه و دو شرکت کردند)

۴۰جایزه ۵ میلیون ریالی (برای همه شرکت‌کنندگان)

۱۰۰جایزه یک میلیون ریالی (برای همه شرکت‌کنندگان)

قرعه‌کشی در تاریخ ۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۹ از طریق صفحه رسمی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان  و در اینیستاگرام  به آدرس @nahadaizu برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)