برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ارسال کمک‌های مدارس به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان از هفته آینده

محسن حاجی میرزایی عصر چهارشنبه در حاشیه افتتاحیه سومین کنفرانس حکمرانی و سیاستگذاری عمومی در پاسخ به خبرنگار ایرنا در خصوص وضعیت مدارس و دانش‌آموزان در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان گفت: گروهی به طور خاص در وزارت اموزش و پرورش تشکیل و فردی به عنوان نماینده به مناطق سیل‌زده برای بررسی شرایط اعزام شده و در هفته آینده به مناطق سیل‌زده سفر می‌کنم.

وی ادامه داد: در حال جمع‌آوری اطلاعات هستیم تا پس از آن برای کمک به مناطق آسیب‌دیده به میدان بیاییم.

حاجی میرزایی عنوان کرد: پویش سیل مهربانی ۲ الگویی است که در زمان زلزله کرمانشاه به کار گرفتیم در این راستا در هفته آینده، روز شنبه یا سه‌شنبه تعیین شده تا تمامی مدارس کمک خود را به مدارس مناطق سیل‌زده ارسال کنند.

وی در خصوص اهمیت حکمرانی گفت: حکمرانی پسندیده و شایسته باید توانایی حل پایدار مسائل را داشته باشد و بتواند به اهداف و آرمان‌ها نائل شود.

حاجی میرزایی ادامه داد: در آموزش و پرورش اهداف تعلیم و تربیت داریم که به همه اهداف جامعه گره می‌خورد بنابراین تجلی حکمرانی شایسته، مشارکت همه ذی‌نفعان موضوع است.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: عملکرد خانواده‌ها تاثیر مستقیم روی تربیت دارد و باید تعامل سازنده و موثر با آنها ایجاد شود تا به اهداف مشترک دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش افرادی را تربیت می‌کند که مستلزم تعامل گسترده با بخش خدمات و بهداشت و سلامت است لذا جریان حکمرانی شایسته گسترده شدن عرصه آموزش و پرورش، دستیابی به چشم‌انداز مشترک با خانواده‌ها و تعامل به مشارکت طلبیدن بخش‌های موثر جامعه است.

  ۱۰ تا ۱۴ شهریور؛ مهلت مجدد ثبت‌نام بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته ۹۹

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس(