برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

علوم پزشکی تهران طرح های پژوهشی کرونا را ویژه بررسی می کند

به گزارش روز شنبه دانشگاه علوم پزشکی تهران، مرکز پژوهش های علمی دانشجویان این دانشگاه اعلام کرد که این مرکز تمامی طرح های پژوهشی در ارتباط با کرونا کووید ۱۹ را از مسیر گرنت کرونا به صورت سریع بررسی می کند.  همچنین ارزیابی سایر طرح های پژوهشی نیز همانند گذشته انجام می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ایمیل [email protected] ارتباط برقرار کنند.

برگزاری پنج وبینار توسط کمپین بین‌المللی مبارزه با کرونا

کمپین بین المللی مبارزه با کرونا تاکنون موفق به برگزاری پنج وبینار با حضور اساتید و متخصصان بین‌المللی در زمینه مقابله با ویروس COVID-۱۹ شده است.

در این وبینارها ضمن حضور استادان برتر ایرانی، متخصصان بین المللی از دانشگاه‌های معتبر جهان و سازمان جهانی بهداشت به ارائه نظرات خود در مورد پیشگیری و درمان و مسائل مرتبط با COVID-۱۹ پرداخته و به سؤالات پاسخ دادند.

کمپین داوطلبانه دانشجویی چندزبانه Corona Fighters از ۳۰ بهمن ۹۸ با مشارکت افراد و متخصصان بین‌المللی برآن است تا روش‌های تأیید شده مقابله و پیشگیری با شیوع ویروس کرونا را در اختیار جوامع ملی و بین‌المللی قرار دهد و الهام‌بخش و حامی میلیون‌ها نفر در خاورمیانه، جنوب آسیا، آفریقا، اروپا و آمریکا باشد.

افزایش سطح آگاهی جامعه در سطوح ملی، منطقه‌ای و بین المللی، به اشتراک گذاشتن درس آموخته‌ها و تجربیات کسب شده و راه‌حل‌های درمانی و مدیریتی مؤثر در ایران با متولیان سلامت در سایر کشورها، مقابله با خبرهای جعلی پیرامون COVID-۱۹ و ارائه راه‌حل‌های خلاقانه در کنترل آن، کمک به بیماران و مراقبان آن‌ها در منزل، کاهش شیوع و جلوگیری از انتشار ویروس در جوامع جدید، حمایت روانی- اجتماعی از افراد در مناطق در معرض خطر و تحریک مسئولیت‌پذیری اجتماعی در افراد و گروه‌ها به عنوان اهداف این پویش تعریف شده است.

  استقبال پلیس از ایده های نوآورانه در پیشگیری از جرم

وبینارهای اختصاصی کمپین بین‌المللی مبارزه با کرونا با مشارکت متخصصان بین‌المللی ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)