برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

یارانه ویژه‌ خدمات آزمایشگاهی به محققان پسادکتری ارائه می‌شود

به گزارش روز سه شنبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی فر با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۹ به نام سال جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، افزود: امسال قصد داریم مزایای خوب و یارانه ویژه‌ای برای محققان پسادکتری در نظر بگیریم و برای حمایت از محققان در مقطع کارشناسی ارشد نیز در حال برنامه‌ریزی هستیم.

وی در خصوص فعالیت های این شبکه در سال گذشه افزود: در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی به مشتریان بخش دانشگاهی و صنعت ارایه شده است.

اسدی بیان کرد: عضویت بیش از ۵۵۰ مجموعه آزمایشگاهی در شبکه یکی از اتفاقاتی است که به روند توسعه ارائه خدمات کمک کرده، خدماتی که سلامتی جامعه را هدف گرفته است و بخش اعظمی از آن توسط شرکت‌های خصوصی ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: شبکه کار خود را در ابتدا با اعضایی از بخش دولتی آغاز کرد اما توانستیم در این ۱۵ سال، بخش خصوصی را هم به مشارکت در این کار ترغیب کنیم. بر همین اساس هم امروز مدعی هستیم که بیشتر خدمات آزمایشگاهی توسط بخش خصوصی ارائه می‌شود.

اسدی‌فرد یادآور شد: برای ارائه خدمات ازمایشگاهی به مشتریان خود از ۱۲ هزار دستگاه که در شبکه فناوری‌های راهبردی به اشتراک گذاشته شده بود، بهره بردیم.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  فشار خون بالا عامل اصلی مرگ زودرس در سراسر جهان است