برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

راه‌اندازی خط تولید اتانول در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

جوامع بشری پیوسته دستخوش حوادث طبیعی یا اقدامات مخربی است که سبب بروز بحران های کوچک و بزرگ می شود. به همین منظور افراد حقیقی و حقوقی احساس مسئولیت کرده و مسیر فعالیت های خود را همسو با نیازهای جامعه در شرایط بحرانی تعریف خواهند کرد تا با همکاری دسته جمعی، بهبود ایجاد کنند.

مدیرعامل شرکت رهاورد ساعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا با اشاره به اقداماتشان در بحران کرونا، اظهار داشت: با شیوع بیماری کرونا، یکی از مهم ترین اقداماتی که می توان انجام داد تغییر نوع محصولات به نحوی است که پاسخگوی نیازهای اولیه و ضروری باشد.

مسعود مدرسی با اشاره به تولید محصولات بهداشتی که نیاز امروزه جامعه است، عنوان کرد: شرکت تصمیم گرفت نسبت به خطوط تولید اتانولی اقدام کند که با حداقل هزینه و حداکثر سرعت امکان بهره برداری داشته باشد.

وی در ادامه افزود: مراحل ساخت خط تولید طراحی شده و اجرای آن حداکثر ۳ هفته زمان می برد و تولید محصول با گنجایش ۵ تن در روز حداکثر یک هفته بعد از نصب و راه اندازی خط تولید انجام می شود. همچنین برای به نتیجه رسیدن این طرح تولیدی نیاز به حمایت ها و همکاری های لازم از سازمان های مربوطه و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران است.

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۸۰ هزار و ۸۶۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۰۳۱ نفر رسید.

  دانلود آهنگ سریال کامیون

کیانوش جهانپور روز شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز ( ۳۰ فروردین) بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاههای علوم پزشکی ۱۳۷۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور به ۸۰ هزار و ۸۶۸ نفر رسید.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۷۳ بیمار دیگر مبتلا به کووید-۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و از زمان شیوع این بیماری در کشور تاکنون ۵۰۳۱ نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)