برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

آیین جایزه ملی دوسالانه صادق آئینه‌وند به تعویق افتاد

بر اساس اعلام روز یکشنبه عباس برومند اعلم، دبیر نخستین دوسالانه علمی دکتر صادق آئینه‌وند، به دلیل شرایط ویژه ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور و ممنوعیت برگزاری مراسم مختلف به منظور حفظ سلامتی هموطنان، این آیین که قرار بود همزمان با مراسم پنجمین سالگرد درگذشت استاد فقید در هفته اول اردیبهشت ماه جاری برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد.

به گفته وی، زمان برگزاری این مراسم از طریق رسانه‌های عمومی به اطلاع دانش‌پژوهان و مخاطبان می رسد.

با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه نخستین دوره جایزه دوسالانه علمی دکتر صادق آئینه‌وند در آبان‌ماه سال گذشته، این رویداد با استقبال دانش‌پژوهان مواجه شد به طوری که ۵۳ رساله دکتری به دبیرخانه رسید.
نخستین جلسه داوری مقدماتی در هفته دوم آذرماه سال ۹۸ با حضور شورای علمی جایزه برگزار و تعدادی از رساله‌هایی که شایسته ورود به مرحله نهایی داوری بودند، انتخاب شدند.
بررسی نهایی آثار توسط هیأت‌داوران شامل استادان تراز اول کشور در رشته تاریخ اسفندماه سال گذشته انجام و رساله‌های برتر و شایسته تقدیر تشخیص داده شد.
جایزه علمی دکتر صادق آئینه‌وند قرار است به صورت دوسالانه برگزار شود که طی آن به بهترین رساله دکتری در رشته تاریخ اهدا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، زنده یاد صادق آئینه وند، چهره ماندگار تاریخ و استاد دانشگاه تربیت مدرس بود. این استاد دانشگاه از دی ماه سال ۹۲ به عنوان رییس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منصوب شد. وی در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ در سن ۶۳ سالگی چهره در نقاب خاک کشید.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  بهره‌مندی ۴۵۰ شرکت دانش‌بنیان از معافیت‌های گمرکی