برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

فراخوان شرکت در سیزدهمین جشنواره بین المللی سینمای گردشگری

به گزارش میراث آریا، این جشنواره در دو بخش فیلم‌های گردشگری و فیلم‌های مستند در آبان‌ سال جاری برگزار می‌شود، فیلم‌های گردشگری Tour Film شامل تولیدات صوتی و بصری برای ترویج گردشگری است و در قالب‌های زیر پذیرفته می‌شوند:

فیلم‌های تبلیغاتی تا ۱ دقیقه

کمپین‌های تبلیغاتی

فیلم‌های ترویجی تا ۱۵۰ دقیقه

فیلم‌های انیمیشن

ویدیوهای سفر مستقل تا ۲۵ دقیقه

موضوعات فیلم‌های این بخش عبارتند از: مقاصد گردشگری، خدمات گردشگری، محصولات گردشگری و ویدیوهای مستقل در مورد شهرها، مناطق یا کشورها که توسط فیلم‌سازان مستقل و بلاگرها تولید می‌شود.

فیلم‌های مستند (Doc) شامل فیلم‌های مستند و برنامه‌های تلویزیونی که با قالب‌های زیر می‌شوند:

فیلم مستند کوتاه تا ۳۰ دقیقه

فیلم مستند بلند تا ۹۰ دقیقه

برنامه‌های تلویزیونی

مستندهای وب (Web Docs)

موضوعات فیلم‌های مستند شامل هنر، موسیقی و فرهنگ، ماجراجویی و سفر، زندگینامه، ورزش و فراغت، جامعه، تاریخ و میراث، محیط‌زیست، طبیعت و حیات‌وحش، حفاظت از تنوع زیستی، حمل‌ونقل، گردشگری پایدار و مسئولانه، گردشگری قابل‌دسترسی و ذخایر زیست‌کره‌ای یونسکو است.

مهلت نهایی ارسال آثار تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۰ (تیر)  است اما فیلم‌سازانی که آثار خود را تا ۳۰ آوریل (اردیبهشت)  به این جشنواره ارسال کنند، از ۳۰ درصد تخفیف برخوردار می‌شوند.  

این جشنواره برای نخستین بار در سال ۲۰۰۸ برگزار شده و آثار برتر در دو بخش مردمی و داوران انتخاب می‌شوند. سال گذشته فیلم‌هایی از کشورهای اسپانیا، اتریش و لتونی موفق به کسب جوایز برتر شدند.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  ۷۳میلیون دلار صنایع دستی استان تهران صادر شد