برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

تغییر داوطلبانه حوزه امتحانی کنکور دکتری ۹۹ آغاز شد 

به علت شیوع ویروس کرونا در ایران، سازمان سنجش آموزش کشور تمهیداتی برای داوطلبانی در نظر گرفته است که پیش از این در کنکور دکتری ۹۹ ثبت‌نام کرده بودند. بر این اساس، داوطلبان از هم اکنون می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش نسبت به تغییر حوزه امتحانی خود اقدام کنند.

داوطلبان در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در روند ثبت‌نام می‌توانند از سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی request.sanjesh.org پیگیری کنند.

این امکان در اوایل اردیبهشت ماه جاری نیز برای داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ فراهم شد و ۱۰ هزار و ۳۷۷ نفر نسبت به تغییر حوزه امتحانی خود اقدام کردند.

کنکور دکتری سال ۹۹ بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور روز جمعه ۹ خردادماه برگزار می شود اما به علت شیوع ویروس کرونا امکان تغییر در زمان برگزاری این آزمون وجود دارد.

آزمون نیمه متمرکز دکتری ۹۹ برای پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی است.

این آزمون در هفت گروه آموزشی و ۲۴۵ کد رشته امتحانی شامل ۶۳ کد رشته امتحانی در علوم انسانی، ۴۵ کد رشته در گروه علوم پایه، ۶۰ کد رشته امتحانی در گروه فنی و مهندسی، ۳۵ کد رشته امتحانی در گروه علوم کشاورزی و منابع طبیعی، هفت کد رشته امتحانی در گروه هنر، ۲۶ کد رشته امتحانی در گروه دامپزشکی و ۹ کد رشته امتحانی در گروه زبان برگزار می شود.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در آزمون دستیاری دندانپزشکی ثبت‌نام کردند