برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

مهلت تغییر حوزه امتحانی داوطلبان کنکور دکتری ۹۹ امشب پایان می‌یابد

فاطمه زرین‌آمیزی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، اظهار داشت: سازمان سنجش آموزش کشور تسهیلاتی برای ویرایش حوزه امتحانی افرادی که در بازه زمانی ۶ تا ۱۴ آذرماه ۹۸ در این آزمون ثبت‌نام کردند، در نظر گرفت.

وی افزود: اطلاعات ثبت‌ نامی داوطلبان کنکور دکتری ۹۹ از روز شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه جاری ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار گرفت و داوطلبان تا ساعت ۲۴ امشب می‌ توانند نسبت به تغییر داوطلبانه حوزه امتحانی اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اسامی شهرهایی که آزمون دکتری ۹۹ در آن‌ ها برگزار می‌ شود، در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر شده است.

به گزارش ایرنا، کنکور دکتری سال جاری قرار بود ۹ خردادماه برگزار شود که زمان برگزاری آن تغییر کرد و به تیرماه موکول شد. ستاد ملی مقابله با کرونا امروز با تاریخ پیشنهادی سازمان سنجش آموزش کشور برای برگزاری این کنکور موافقت می کند که به اطلاع داوطلبان می رسد.

آزمون نیمه متمرکز دکتری ۹۹ برای پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی است.

این آزمون در هفت گروه آموزشی و ۲۴۵ کد رشته امتحانی شامل ۶۳ کد رشته امتحانی در علوم انسانی، ۴۵ کد رشته در گروه علوم پایه، ۶۰ کد رشته امتحانی در گروه فنی و مهندسی، ۳۵ کد رشته امتحانی در گروه علوم کشاورزی و منابع طبیعی، هفت کد رشته امتحانی در گروه هنر، ۲۶ کد رشته امتحانی در گروه دامپزشکی و ۹ کد رشته امتحانی در گروه زبان برگزار می شود.

  «دلالان» عامل افزایش غیر منطقی گوشت قرمز

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)