برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

ظرفیت پذیرش دانشجو در کارشناسی ناپیوسته ۹۹ اعلام شد

فاطمه زرین آمیزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: کل ظرفیت پذیرش دانشجو در آزمون کاردانی به کارشناسی(ناپیوسته) سال ۹۹ دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ۲۲۶ هزار و ۳۵۶ نفر است.

وی افزود: این ظرفیت ها برای پنج هزار و ۲۷۴ رشته محل تعیین شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور به آمار داوطلبانی که تاکنون در پذیرش بدون آزمون و با آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ها ثبت نام کردند، اشاره کرد و گفت: تاکنون هشت هزار و ۲۰۳ داوطلب برای پذیرش در این دوره ثبت نام کردند.

زرین آمیزی آخرین مهلت ثبت نام در پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته را روز سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه جاری در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، مهلت ثبت نام از روز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه آغاز شد؛ آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته برای رشته های با آزمون روز جمعه ۱۴ شهریورماه برگزار می شود.

داوطلبان در زمان ثبت نام باید نسبت به درج رشته محل های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته اعلام شده، اقدام کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته هم زمان بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان نسبت به پرداخت مبلغ ۴۶ هزار تومان اقدام کنند.

چنانچه داوطلبی علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی باشد، می تواند با پرداخت ۹ هزار و ۳۰۰ تومان دیگر در این پذیرش ها نیز شرکت کند.

  مهلت مجدد کنکور دکتری ۹۹ از شنبه آغاز می‌شود

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)