برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

پایان بهار آخرین مهلت تخفیف شبکه آزمایشگاهی برای هیات علمی‌ها

به گزارش روز سه شنبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی فرد افزود:‌ یکی از برنامه‌های تخفیفی شبکه آزمایشگاهی برای توسعه این خدمات در کشور، ارائه تخفیفات ویژه به اعضای هیات علمی دانشگاه ها به عنوان یکی از ارکان اصلی این حوزه فناورانه در کشور است.

وی بیان کرد: شبکه هر سال تخفیفات و خدمات ویژه‌ای را برای اعضای خود در نظر می‌گیرد. این خدمات، اعضا را به افزایش کیفیت فعالیت‌های خود دلگرم می‌کند، اعتبار ۲۰ میلیون ریالی هم از روز معلم برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری آغاز شد و ثبت نام برای استفاده از این طرح تا پایان ۲۲ اردیبهشت ماه بود.

اسدی فرد اظهار داشت: بهار امسال با وجود بیماری کرونا و شرایط ویژه کشور، تخفیفات خود را به اعضا ارائه کردیم. مثلا ارائه تخفیفات ۴۰ میلیون ریالی به اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها یکی از این خدمات استکه  همه اعضای هیات علمی سراسر کشور برای ثبت نام در این طرح تا پایان خردادماه فرصت دارند.

وی افزود: در این طرح‌های تخفیفی برای اعضای جدید شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی هم ۱۰ میلیون ریال در نظر گرفته ایم. شرکت‌های دانش‌بنیان هم بهار امسال از تخفیفات ۴۰ میلیون ریالی بهره خواهند برد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  ۱۳۱ هزار تن روغن خام وارد بندر امام خمینی(ره) شد