برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

حمایت قضایی از فعالان حوزه دامپروری و کشاورزی

به گزارش معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، محمدباقر الفت روز یکشنبه در اولین نشست صمیمانه با مسوولان وفعالان حوزه دامپروری و کشاورزی کشور با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: امیدوارم این نشست ها که با هدف همفکری وهم اندیشی برای حمایت های قضایی برگزار می شود بتواند بخشی از مشکلات ومسائل موجود را برطرف کند.

دبیرستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه اعلام کرد: به زودی کمیته های تخصصی متناسب با این حوزه تشکیل خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا شرایط دیدار با ریاست قوه قضاییه با فعالان حوزه دامپروی و کشاورزی را فراهم کنیم.

الفت با بیان اینکه ازجمله تاکیدات ریاست قوه قضاییه؛ رعایت اخلاق حرفه‌ای قضات و رعایت حقوق شهروندی است گفت: تشکل های کشاورزی و دامداری نیز باید مطالبه گری کنند تا به نتیجه مطلوب برسند.

وی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا احکام متناسب با نیازها و حقایق باشند، افزود: باید به عینیت ها و واقعیت ها توجه کنیم و به صورت مشترک تلاش کنیم تا مشکلات را برطرف کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه افزود: باید برنامه ریزی کنیم قضات دادگاه‌های تخصصی با مسائل این حوزه آشنا شوند و سطح اطلاعات آنها را بالا ببریم.

دبیرستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه گفت: بخش کشاورزی و دامداری و قوه قضاییه باید با تعامل بیشتر نسبت به شناخت نقشه فعالیت یکدیگر اقدام کنند.

به منظور اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مورخ ۲۹ بهمن سال ۱۳۹۲ و قانون نحوه پی گیری تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی مصوب مجلس شورای اسلامی مورخ  ۵ خرداد سال ۱۳۹۴، ریاست قوه قضاییه، در چارچوب وظایف و اختیارات «دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه‌قضاییه» را ابلاغ کردند.
 

  رشد ۷۱ درصدی سرمایه‌گذاری مصوب خارجی در بخش صنعت و معدن

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)