برای انتخاب کلیدenter انتخاب کنید یا برای لغو ESC فشار دهید.

انتخاب رشته آزمون دستیاری فوق تخصصی آغاز شد

به گزارش روز یکشنبه معاونت فرهنگی – دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سیدسعید هاشمی نظری اظهار داشت: کارنامه علمی و انتخاب رشته محل سی و هفتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی از ۲۱ اردیبهشت ۹۹ فعال می‌شود و داوطلبان تا ۲۲ اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انتخاب رشته خود را تکمیل کنند.

سی و هفتمین دوره آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی سوم بهمن ماه ۹۸ به صورت تمام الکترونیک برگزار شد و  ۴۸۷ نفر از متخصصین واجد شرایط در این دوره از آزمون شرکت کردند. داوطلبان مجاز می‌توانند در روزهای ۲۱ تا ۲۲ اردیبهشت ماه نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

بیش از 14 هزار نفر در آزمون دستیاری ثبت نام کردند

همچنین به گزارش معاونت فرهنگی – دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با پایان مهلت مجدد ثبت نام و ویرایش اطلاعات چهل وهفتمین دوره آزمون دستیاری پزشکی که از روز ۱۷ اریبهشت ماه آغاز شد و تا جمعه ۲۲ اردیبهشت ادامه داشت، در مجموع ۱۴ هزار و ۵۲۶ نفر در این آزمون ثبت نام کردند.

بر اساس آخرین تقویم آزمون‌های علوم پزشکی سال ۹۹ که به تایید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا نیز رسیده، چهل و هفتمین دوره آزمون دستیاری پزشکی روز پنجشنبه ۱۶  مرداد ماه برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا
گرد آوری شده توسط جعبه نوشته (داک باکس)

  هشدارهای سازمان جهانی بهداشت به زنان باردار برای پیشگیری از کرونا